TBWA

Globalna kampania dla marki TENA od TBWA

Polski oddział agencji TBWA odpowiada za przygotowanie globalnej kampanii Seeing Beauty stworzonej dla producenta środków higienicznych – marki TENA należącej
do portfolio szwedzkiej firmy SCA Hygiene Products AB. Spoty telewizyjne, wyreżyserowane przez Guntrama Krastinga, reklamy prasowe i internetowe oraz materiały BTL zostały przygotowane na kluczowe rynki, w tym Polskę.Czytaj dalej »Globalna kampania dla marki TENA od TBWA

„Dwie kobiety – dwa różne zapachy Lancôme”. Lancôme we współpracy z TBWA

Zespół Lancôme (marki należącej do koncernu L’Oréal) we współpracy z agencją kreatywną TBWA przygotował spot radiowy promujący dwa zapachy – „La vie est belle” oraz „Trésor Midnight Rose”. Kampania pod hasłem „Dwie kobiety – dwa różne zapachy Lancôme” w pełni oddaje filozofię producenta perfum, zgodnie z którą każda kobieta pragnie wybrać własną drogę do szczęścia i świadomie być sobą.

Czytaj dalej »„Dwie kobiety – dwa różne zapachy Lancôme”. Lancôme we współpracy z TBWA

Ratujmy rysie, niech ciągle zostawiają ślady życia – kampania WWF Polska przygotowana przez TBWA

Agencja kreatywna TBWA przygotowała nową kampanię dla Fundacji WWF Polska, jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Kampania ma zachęcać do przekazywania środków finansowych na ochronę rysi w Polsce. Działania rozpoczęły się 5 listopada i potrwają do połowy grudnia. Akcja realizowana będzie przede wszystkim w Internecie.

Czytaj dalej »Ratujmy rysie, niech ciągle zostawiają ślady życia – kampania WWF Polska przygotowana przez TBWA

Małe piwo!

Marka Żywiec, po raz kolejny wykorzystując w komunikacji z konsumentami zabawę słowem, wprowadza na rynek nowy produkt – małą puszkę piwa Jasne Pełne o objętości 330 ml. Tym razem w swoich działaniach Żywiec opiera się na dwuznaczności sformułowania „Małe piwo”.

Czytaj dalej »Małe piwo!

TBWA ochroni zagrożone gatunki razem z WWF

Agencja TBWA wygrała przetarg na obsługę Fundacji WWF Polska, jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Współpraca rozpocznie się od realizacji kampanii fundraisingowej chroniącej orangutana zachodnio-borneańskiego. Będzie to pierwsza akcja WWF w Polsce dotycząca problemu globalnego, a nie – jak dotychczas – lokalnego.

Czytaj dalej »TBWA ochroni zagrożone gatunki razem z WWF

TBWA\PR partnerem merytorycznym AIESEC Polska

Agencja TBWA\PR rozpoczęła współpracę non-profit z AIESEC Polska, największą organizacją studencką, działającą na rzecz zrozumienia kulturowego i współpracy międzynarodowej. Umowa z TBWA\PR obejmuje doradztwo merytoryczne dla AIESEC Polska i komunikowanie największych targów pracy, praktyk i staży dla studentów DNI KARIERY 2010 oraz Gali Pracodawca Roku 2009.Czytaj dalej »TBWA\PR partnerem merytorycznym AIESEC Polska