Przejdź do treści

Szwejkowski

Rusza kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A.

Dziś wystartowała kolejna kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A. Tematem przewodnim trzydziestosekundowych spotów, które pojawią się między innymi w Telewizji Publicznej, jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za rentę hipoteczną, wypłacaną dożywotnio. Kampania skierowana jest do Seniorów.

Czytaj dalej »Rusza kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A.

Animatic Studio zrealizowało animację na potrzeby kampanii „Orange Kino Letnie”

Animatic Studio zrealizowało animację na potrzeby kampanii reklamowej związanej z akcją „Orange Kino Letnie”. Projekt został wykonany na zlecenie Agencji Szwejkowski dla klienta PKP Intercity. Animacja jest wyświetlana na ekranach umieszczonych w jedynej w swoim rodzaju mobilnej sali kinowej w wagonie pociągu TLK kursującego w wakacje na trasie Sopot – Zakopane – Sopot. Animacja to krótki spot emitowany przed filmami, został zrealizowany w technice 3D. Ponadto Animatic Studio zrealizowało animacje 2D dla tego samego klienta do kampanii Digital Signage emitowanej w salonach empik.

Czytaj dalej »Animatic Studio zrealizowało animację na potrzeby kampanii „Orange Kino Letnie”

Wyjątkowo filmowa kampania Konta Wyjątkowego BOŚ Banku

28. września BOŚ Bank rozpoczął kolejną kampanię reklamową Konta Wyjątkowego tym razem z unikatowymi kartami Maestro z wizerunkiem trzech ikon światowego kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana, Marleny Dietrich. Ten pomysł wpisuje się w konsekwentnie realizowaną przez Bank od początku roku strategię innowacyjnych, nieszablonowych produktów. Czytaj dalej »Wyjątkowo filmowa kampania Konta Wyjątkowego BOŚ Banku