Skocz do treści
  • Kontakt
  • Kontakt

Szukaj

Najnowsze wpisy

  • Megatrend w branży tekstylnej – „textilsharing”
  • Raport Viewability Benchmark Meetrics Q4/2020: Tylko co druga reklama display trafia ze swoim komunikatem do użytkowników online w zabieganiu towarzyszącym końcowi roku.
  • Pilsweizer wprowadza do oferty nowe piwo – Pilsvar British IPA
  • Justyna Duszyńska została Dyrektorką Zarządzającą Httpool Polska
  • Pilsweizer i Cracovia przedłużają współpracę, browar sponsorem klubu także w roku 2021

Sylwester Kluś

KlusDesign uruchamia „Dom bez żarówki”, stanie się on osią nowej strategii marketingowej

  • by PRportal.pl
  • 29/09/2010

Firma KlusDesign, lider na rynku rozwiązań designersko-produkcyjnych w obszarze mebli, oświetlenia i wzornictwa przemysłowego, uruchamia pokazowy „DOM BEZ ŻARÓWKI” i wdraża nową strategię marketingową.

Czytaj więcej »KlusDesign uruchamia „Dom bez żarówki”, stanie się on osią nowej strategii marketingowej

Neve | Powered by WordPress