Światowy Raport Jakości

Światowy Raport Jakości – dwie trzecie przedsiębiorstw nieprawidłowo testuje aplikacje mobilne

Capgemini, jeden z wiodących dostawców usług konsultingowych, technologicznych i outsourcingowych oraz Sogeti, należąca do Grupy Capgemini opublikowały wyniki czwartego, dorocznego badania – Światowy Raport Jakości. Raport opublikowany we współpracy z HP wskazuje, że organizacje zmagają się z wyzwaniami ery mobilności, i tylko jedna trzecia (31 procent) z objętych badaniem firm testuje aplikacje mobilne. Organizacje przeprowadzające mobilne testy jakości (QA), są głównie skoncentrowane na wydajności (64 procent) i funkcjonalności (48 procent), 18 procent na bezpieczeństwie. Co gorsza, wydaje się, że organizacje wykonujące testy nie potrafią zaadresować nowych wyzwań coraz bardziej zcyfryzowanego środowiska, ponieważ nie posiadają odpowiednich zasobów, narzędzi i metod. Dodatkowo zdolność do efektywnego przeprowadzania testów aplikacji nigdy nie była tak ważna dla reputacji i działalności firm.

Czytaj więcej »Światowy Raport Jakości – dwie trzecie przedsiębiorstw nieprawidłowo testuje aplikacje mobilne