Suzan Giżyńska

Nowa agencja: Bed & Breakfast zmienia się w Skywalker

Agencja reklamowa Bed & Breakfast założona w 2008 r. przez Suzan Giżyńską i Piotra Mateckiego przekształciła się w spółkę akcyjną i zmieniła nazwę na Skywalker. Firma powstała jako wspólne przedsięwzięcie Międzynarodowego Funduszu PE Dom Inwestycyjny Platinum Capital S.A (DI Platinum Capital S.A.) i partnerów niezależnej agencji reklamowej Bed&Breakfast.

Czytaj więcej »Nowa agencja: Bed & Breakfast zmienia się w Skywalker

Anita Lipnicka i John Porter poparli akcję „Nie kupuj 3”

Do akcji „Nie kupuj 3” agencji reklamowej Bed&Breakfast dołączyli Anita Lipnicka i John Porter – Zdrowe jajko może pochodzić tylko od zdrowej kury, hodowanej w odpowiednich warunkach i właściwie odżywianej. Nie kupujemy jaj z masowych produkcji, bo ważne jest dla nas co jemy – mając małe dziecko, jakość i pochodzenie spożywanych w domu produktów staje się jak najbardziej ważne. Jajko wyprodukowane seryjnie przez kurę żyjącą w stresie i niegodnych warunkach to nawet nie 'junk food' ale 'deadfood' – mówi Anita Lipnicka.
Czytaj więcej »Anita Lipnicka i John Porter poparli akcję „Nie kupuj 3”

Znani i lubiani dołączają do akcji „Nie kupuj 3”

Akcja niekupuj3.pl zainicjowana przez agencję reklamową Bed & Breakfast należąca do Piotra Mateckiego i Suzan Giżyńskiej zyskuje coraz więcej sympatyków. Do grona osób nie jedzących jajek z kodem numer 3, czyli pochodzących z chowu klatkowego dołączyli: Magdalena Różczka, Kasia Kowalska, Reni Jusis, Katarzyna Skrzynecka, Karolina Muszalak, Krzysztof Globisz, Marcin Kwaśny, Krzysztof Ibisz.
Czytaj więcej »Znani i lubiani dołączają do akcji „Nie kupuj 3”

Kontrowersyjna akcja Bed&Breakfast niesie realną pomoc

Pod koniec ubiegłego roku należąca do Piotra Mateckiego i Suzan Giżyńskiej agencja reklamowa Bed&Breakfast umieściła na swojej stronie internetowej kontrowersyjna prezentację, w której bez zgody właścicieli użyto logotypów znanych marek. Prezentacja ta jest w istocie platformą, za pomocą której umożliwiono bezpośrednie wsparcie stowarzyszenia „Krzyś”,  niosącego pomoc dla wychowanków domu dziecka.Czytaj więcej »Kontrowersyjna akcja Bed&Breakfast niesie realną pomoc

Kolejna odsłona dekalogu reklamy

Założona przez Suzan Giżyńską i Piotra Mateckiego agencja Bed & Breakfast stworzyła i umieściła na swojej stronie internetowej kontrowersyjny dekalog reklamy, ilustrując kolejne przykazania logotypami znanych marek. Akcja wzbudziła spore kontrowersje, agencji zarzucano autopromocję tanim kosztem. Innym pomysł się podobał, uznali dekalog za dowcipny, ale nie widzieli w nim głębszego sensu.
Czytaj więcej »Kolejna odsłona dekalogu reklamy