Superbrands

1 Superbrands

magnifiCo dla Superbrands

magnificoDo grona klientów magnifiCo S.A. dołączył Superbrands Polska, projekt promujący ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek. Agencja odpowiadać będzie za PR korporacyjny projektu, działania PR na rzecz prowadzonych przez Superbrands projektów oraz oprawę medialną gali wieńczącej tegoroczny plebiscyt. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Czytaj więcej »magnifiCo dla Superbrands

Carlsberg i Okocim wśród najsilniejszych marek w Polsce

  • by

Marki Carlsberg i Okocim z portfela Carlsberg Polska zostały uznane przez międzynarodową organizację Superbrands za czołowe marki konsumenckie w Polsce. Tym samym Okocim i Carlsberg zostały uhonorowane prestiżowym tytułem Superbrand Polska i zaproszone do elitarnej grupy Superbrands. W ramach konkursu oceniano 1500 marek konsumenckich i 1200 marek biznesowych w Polsce.

Czytaj więcej »Carlsberg i Okocim wśród najsilniejszych marek w Polsce

Superbrand dla mBanku

mBank otrzymał tytuł Superbrand Polska, znajdując się w ten sposób wśród najsilniejszych marek na polskim rynku. Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 14 lat w ponad 80 krajach, w tym roku po raz czwarty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Marka mBank znalazł się wśród laureatów nagrody.Czytaj więcej »Superbrand dla mBanku