Ströer

Planowanie kampanii szybkie jak mgnienie OKA

OKO 3.0 dostępne jest dla wszystkich klientów firmy od początku marca. Jest to trzecia odsłona popularnego narzędzia do podstawowego planowania kampanii OOH. Pierwsza wprowadzona została przez firmę w 2003 roku. Kolejna – 5 lat później. OKO 3.0 różni się od nich większą elastycznością oraz wykorzystaniem rozbudowanej liczby wskaźników wyliczających efektywność kampanii, co pozwala na jeszcze dokładniejsze szacunki.

Czytaj więcej »Planowanie kampanii szybkie jak mgnienie OKA

„Promocja Miast. Nowa perspektywa” – książka o miastach i dla miast już w sprzedaży

Na polskim rynku ukazała się nowa pozycja książkowa „Promocja miast. Nowa Perspektywa” autorstwa Anny Proszowskiej-Sala i Dr Magdaleny Florek. Główną intencją książki jest prezentacja wskazówek, przykładów z Polski i zagranicy, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast. Książka jest kolejnym, po Festiwalu Promocji Miast i Regionów oraz seminarium Outdoor dla miast i regionów, projektem realizowanym na rzecz miast przez Grupę Ströer.

Czytaj więcej »„Promocja Miast. Nowa perspektywa” – książka o miastach i dla miast już w sprzedaży