Streetcom

1 Streetcom

Eksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero Stepaway

streetcomDacia i Streetcom Polska rozpoczęły współpracę, w ramach której rusza kampania rekomendacji  Dacii polegająca na promowaniu wizerunku marki poprzez bezpośrednie zapoznanie się z jednym z jej modeli Dacia Sandero Stepway. Wyselekcjonowana ze społeczności Streetcom, ekskluzywna grupa ambasadorów rozpocznie testowanie samochodu i przekaże swoje opinie importerowi. Następnie eksperci będą aktywnie rekomendować  auta w sieci i w świecie rzeczywistym.

Czytaj więcej »Eksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero Stepaway

Plusssz Lady testowany i rekomendowany

2 StreetcomRozpoczyna się kampania rekomendacji suplementu diety Plusssz Lady. Właściciel marki, Polski Lek. S.A. zlecił zorganizowanie kampanii agencji Streetcom. Jest to pierwsza kampania prowadzona dla tej marki w grupie wyselekcjonowanych konsumentów ze społeczności Ekspertów Streetcom. Celem jest przekonanie kobiet do skuteczności działania preparatów, edukacja i budowanie świadomości na ich temat w grupie docelowej. W wyniku kampanii informacja o produkcie dotrze do ponad 220 000 konsumentek.

Czytaj więcej »Plusssz Lady testowany i rekomendowany

Światowy Dzień Rekomendacji – rusza program Rekomendujcie!

15 marca, z okazji Światowego Dnia Rekomendacji, rusza nowy, długofalowy program społeczny o nazwie „Rekomendujcie!” Jego celem jest popularyzowanie wśród konsumentów prawa do dzielenia się doświadczeniami oraz do rekomendowania tego, co uważamy za dobre, słuszne, godne polecenia, co nam się podoba. Pierwszym miejscem, które pomaga w komunikowaniu się konsumentów, jest uruchomiona strona „Rekomendujcie!” na Facebooku. Inicjatorem i promotorem programu jest agencja marketingowa Streetcom Polska.

Czytaj więcej »Światowy Dzień Rekomendacji – rusza program Rekomendujcie!

Czwarta kampania rekomendacji produktów Nestlé Nutrition przez Ekspertów Streetcom

Nestlé Nutrition przeprowadza czwartą w ciągu roku kampanię marketingu rekomendacji konsumenckich, promującą produkty spożywcze dla niemowląt i małych dzieci. Agencja Streetcom zaangażowała w te kampanie w sumie ponad 11.000 Ekspertów ze swojej społeczności. Opinie o promowanych produktach – mleku Gerber i Kaszkach do Picia Nestlé – trafią do prawie 900 000 osób.

Czytaj więcej »Czwarta kampania rekomendacji produktów Nestlé Nutrition przez Ekspertów Streetcom