Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego

Jacek Barankiewicz z tytułem Najbardziej Zasłużonej Osoby Branży Marketingu Zintegrowanego

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego przyznało po raz pierwszy nagrodę Najbardziej Zasłużonej Osoby Branży Marketingu Zintegrowanego. Podczas głosowania kapituły nagrody, złożonej z członków Zarządu Stowarzyszenia, jednogłośnie ten tytuł przyznano Jackowi Barankiewiczowi, prezesowi zarządu DataContact, który przez kilka kadencji pełnił w stowarzyszeniu funkcję wiceprezesa.

Czytaj więcej »Jacek Barankiewicz z tytułem Najbardziej Zasłużonej Osoby Branży Marketingu Zintegrowanego

Ruszyły zgłoszenia do III edycji konkursu „Telemarketer Roku”

Najlepsi polscy telemarketerzy będą walczyli o tytuł Telemarketera Roku w pięciu kategoriach – jest to już trzecia edycja konkursu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, która potrwa do 30 kwietnia 2011 roku. Żeby przystąpić do niego wystarczy wypełnić formularz dostępny na stronie www. smb.pl/telemarketer_roku oraz wysłać wraz z trzema nagraniami na adres info(at)smb.pl.

Czytaj więcej »Ruszyły zgłoszenia do III edycji konkursu „Telemarketer Roku”

Ostatnie miejsca na Interactive Marketing Meeting

Pozostały już ostatnie miejsca na trzecią edycję Interactive Marketing Meeting, jednej z najistotniejszych imprez branży marketingu bezpośredniego w Polsce. „Direct Multichannel Communications. Od bazy danych do efektywnej sprzedaży!” to hasło przewodnie tego dwudniowego spotkania. Impreza odbędzie się w Warszawie, w klubie Iguana Lounge w dniach od 10 do 11 lutego. IMM jest organizowane przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Media & Marketing Polska. 

Czytaj więcej »Ostatnie miejsca na Interactive Marketing Meeting

Interactive Marketing Meeting po raz trzeci

„Direct Multichannel Communications. Od bazy danych do efektywnej sprzedaży!” to hasło przewodnie trzeciej edycji Interactive Marketing Meeting, jednej z najistotniejszych imprez branży marketingu bezpośredniego w Polsce. Dwudniowe spotkanie odbędzie się w Warszawie, w klubie Iguana Lounge w dniach od 10 do 11 lutego. IMM jest organizowane przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz Media & Marketing Polska.

Czytaj więcej »Interactive Marketing Meeting po raz trzeci

Od studenta do milionera

Wielu studentów po zakończeniu nauki stawia sobie pytanie: co dalej? Na przeszkodzie wejścia absolwentów na rynek pracy może stać brak wymaganego doświadczenia albo wyższe oczekiwania finansowe niż te oferowane w pierwszej pracy. Dla wielu młodych ludzi liczy się także potrzeba niezależności, której nie zrealizują w obcym przedsiębiorstwie. Prowadząc własny biznes – wręcz przeciwnie. Właśnie dla takich osób e-biznes wydaje się być stworzony.

Czytaj więcej »Od studenta do milionera

Polska pierwszym krajem cyklu wykładów Email Marketing Tour

Już 21 września w warszawskim hotelu Radisson Blu Centrum rozpocznie się cykl wykładów “Email Marketing Masterclass Tour”, przygotowanych przez brytyjską firmę szkoleniową Markedu we współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego. Szkolenie prowadzić będzie jeden z najlepszych, brytyjskich ekspertów w tej dziedzinie – Michael Leander. Gościem specjalnym tegorocznej edycji jest German Sacristan z Kodak Graphic Communication.

Czytaj więcej »Polska pierwszym krajem cyklu wykładów Email Marketing Tour

Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

12 marca Voice Contact Center został przyjęty do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Decyzję w tej sprawie Zarząd SMB podjął jednogłośnie. – Członkowie SMB identyfikują się z najwyższą jakością i szczególną troską o przestrzeganie zasad etycznego profesjonalizmu oraz faktycznie działają według tych zasad. W tym sensie jesteśmy organizacją ekskluzywną. Jeśli ktoś spełnia najwyższe standardy, chętnie witamy go swoim gronie – mówi Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny SMB. Czytaj więcej »Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Członkowie SMB i SAR postulują zmiany w Ustawie o grach hazardowych

Zarządy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR skierowały list do  Ministerstwa Finansów oraz do komisji sejmowej „Przyjazne Państwo” z postulatem podjęcia działań politycznych i legislacyjnych, które umożliwią  prowadzenie przez agencje reklamowe oraz inne podmioty z rynku promocji oraz reklamy działalności w zakresie przeprowadzania i obsługi loterii promocyjnych. Nowa ustawa, która weszła w życie na początku 2010 roku drastycznie, według autorów listu, utrudnia prowadzenie loterii promocyjnych i ogranicza wpływy Skarbu Państwa. Czytaj więcej »Członkowie SMB i SAR postulują zmiany w Ustawie o grach hazardowych

Nowy model zakupów przez Internet – aukcje malejące

Polacy coraz mniej boją się zakupów przez Internet. Badania rynkowe potwierdzają tę teorię. Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego obliczyło, iż w ubiegłym roku wydaliśmy łącznie 11,01 mld zł na zakupy online. Transakcje zrealizowane za pośrednictwem aukcji internetowych (C2C, B2C) wyniosły 58,86 % wartości sprzedaży, a więc 6,480 mld PLN.Czytaj więcej »Nowy model zakupów przez Internet – aukcje malejące