Stolice Regionów

Promocja warta miliardy

To media są najlepszą formą kształtowania wizerunku dla miast. Żadne billboardy, spoty i inne formy reklamy nie są w stanie przesłonić tego aspektu promocji. Łączna wartość publikacji prasowych osiemnastu głównych polskich miast wyniosła prawie 19 miliardów złotych – wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który podsumował roczny cykl raportów „Stolice Regionów”.Czytaj więcej »Promocja warta miliardy

Toruń kulturą stoi

Toruń okazał się jedynym miastem wojewódzkim, w którym liczba publikacji na temat kultury przeważała nad innymi tematami. W oparciu o wyniki analiz medialnych w ramach cyklu „Stolice Regionów”, publikowanych przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów można by wnioskować, że Toruń ma wśród polskich miast największe szanse na tytuł Europejskiej Stolicy Kultury. Czytaj więcej »Toruń kulturą stoi

Wizerunkowo Warszawa bije wszystkich

Warszawa zdystansowała wszystkie inne dotychczas badane polskie miasta pod kątem wizerunku medialnego. Takie wnioski przynosi kolejna część cyklu raportów „Stolice Regionów” wydawanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. W 2008 roku na temat Warszawy ukazało się ponad 260 tysięcy publikacji prasowych. To dwa razy więcej niż w przypadku Krakowa, który zajmuje obecnie drugą pozycję. Co ciekawe, samych materiałów z prasy regionalnej o Warszawie było dużo więcej, niż wszystkich dotyczących choćby Krakowa.Czytaj więcej »Wizerunkowo Warszawa bije wszystkich