Stevie Award

Statuetka Stevie Award dla wystawy Double Eagle 1933

Samlerhuset Group BV, w Polsce reprezentowana przez Skarbnicę Narodową, zdobyła brązową statuetkę Stevie Award® w prestiżowym konkursie International Business Awards, w kategorii „Komunikacja lub Kampania PR Roku – Reputation/Brand Management”. Nagroda została przyznana za organizację europejskiego tournée najdroższej złotej monety świata – amerykańskiego Double Eagle z 1933 r. Polska odsłona tournée została zorganizowana przez Skarbnicę Narodową przy współpracy z agencją PR Unicorn Media.

Czytaj więcej »Statuetka Stevie Award dla wystawy Double Eagle 1933

Stevie® Award dla firmy Epicor® w konkursie International Business Awards 2010

Epicor Software Corporation (NASDAQ: EPIC), dostawca zintegrowanych aplikacji dla średnich przedsiębiorstw, otrzymał międzynarodową nagrodę Stevie Award dla najlepszej międzynarodowej firmy z siedzibą w Ameryce Północnej w konkursie The 2010 International Business Awards. Poza tą nagrodą, firma zwyciężyła także w kategoriach „Chairman of the Year” (Najlepszy Prezes) i  „Marketing Campaign of the Year – For a Product” (Najlepsza Kampania Marketingowa za Produkt) za kampanię Total Cost of Ownership (TCO).  Kampania jest dostępna również w Polsce. Na stronie www.odsapnij.com użytkownicy mogą m.in. skorzystać z kalkulatora porównując całkowite koszty wdrożenia i utrzymania systemu ERP oraz wygenerować indywidualną prezentację zawierającą podsumowanie korzyści, jakie może osiągnąć dana firma na podstawie wprowadzonych danych. W tym roku laureaci konkursu International Stevie Award zostali wybrani spośród ponad 1700 zgłoszeń otrzymanych od firm i osób prywatnych z ponad 40 krajów.

Czytaj więcej »Stevie® Award dla firmy Epicor® w konkursie International Business Awards 2010