Archiwa tagu: Stephan Noller

Nugg.ad i Internet BillBoard a.s. triumfują w Czechach

Nugg.ad, europejski lider technologii targetowania behawioralnego rozszerza swoją działalność na rynek czeski ogłaszjąc współpracę z Internet BillBoard a.s. – czołowym dostawcą technologii adserwerowej w Czechach. Internet BillBoard pozyskał już dwóch jakościowych wydawców MAFRA (iDNES.cz) oraz CET21 (NOVA) którzy skorzystają z oferty PBT. Wspólnie MAFRA oraz CET21 obejmują zasięgiem ponad 50% użytkowników w Czechach.

nugg.ad rozszerza współpracę na rynku skandynawskim – podpisując kontrakt z norweskim Scandinavia Online

nugg.ad, europejski lider na rynku targetowania behawioralnego wzmacnia portfolio klientów zagranicznych. Norweska grupa Scandinavia Online AS (SOL) zdecydowała się podjąć współpracę z nugg.ad, aby na serwisach portalu Sol.no oferować produkty targetowania behawioralnego o łącznym zasięgu 1,4 miliona UU tygodniowo. Sol.no nalezy do czołówki portali norweskich, oferując szeroki wachlarz kategorii tematycznych, od blogów i ecommerce po… Czytaj dalej »

Axel Springer i nugg.ad precyzyjnie docierają do grup celowych

Predykcyjne targetownie na topie. Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer. Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników.