start-up

Start-up – kilka kroków do własnego biznesu w Internecie

Z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy 1&1 Internet wynika, że aż 70 proc. Polaków rozważa rozkręcenie własnego biznesu. Najbardziej chętne do pracy na swoim są osoby w wieku od 25 do 34 lat. Młodzi upatrują w tej decyzji możliwości zdobycia cennego doświadczenia i szansy na rozwój zawodowy. Na rynku nie brakuje licznych rozwiązań, które mają pomóc początkującym przedsiębiorcom. Które z nich warto wybrać, aby start-up rozwinął się w silną i prężnie działającą firmę?

Czytaj więcej »Start-up – kilka kroków do własnego biznesu w Internecie

Jak efektywnie generować leady i zwiększać sprzedaż? Pięć wskazówek dla młodych firm

Start-upy często skupiają się na rozwijaniu swojego produktu, przywiązując nie tak dużą uwagę do działań marketingowych, promocyjnych czy sprzedażowych. Trzeba pamiętać jednak, że dla każdej firmy ważne są leady sprzedażowe i konwersja w klienta. W e-marketingu lead to osoba, która wykazała zainteresowanie produktem lub usługą. Zostawia ona dane kontaktowe np. za pomocą formularza na stronie internetowej. Dzięki zdobyciu danych kontaktowych możesz podjąć spersonalizowane działania marketingowe tzw. lead nurturing, którego celem jest zamiana leadu w klienta.

Czytaj więcej »Jak efektywnie generować leady i zwiększać sprzedaż? Pięć wskazówek dla młodych firm

MyPoland.com.pl – nowy start-up na rynku internetowym

W Internecie pojawił się nowy start-up – firma My Poland, zajmująca się sprzedażą i promocją polskiego rękodzieła. My Poland to przykład wykorzystania nowoczesnych technologii na rynku, na którym do tej pory dominowały tradycyjne formy komunikacji i sprzedaży. Poprzez wykorzystanie nowych kanałów dotarcia do odbiorcy właścicielka firmy chce przełamać stereotypy dotyczące wyrobów rękodzielniczych i pokazać ich miejsce we współczesnym świecie.

Czytaj więcej »MyPoland.com.pl – nowy start-up na rynku internetowym

Money.pl zainwestuje milion złotych w wybrany projekt internetowy. Ruszyła właśnie akcja portalu pod hasłem ,,MILION NA START-UP”

W internecie jest jeszcze wiele miejsca dla nowych produktów i usług. Jednak sam pomysł to za mało, by stworzyć rentowy biznes. Dla młodych, kreatywnych ludzi barierą jest często brak kapitału na rozpoczęcie działalności. Money.pl wychodzi im na przeciw i oferuje inwestycję w najlepsze pomysły.Czytaj więcej »Money.pl zainwestuje milion złotych w wybrany projekt internetowy. Ruszyła właśnie akcja portalu pod hasłem ,,MILION NA START-UP”