Archiwa tagu: start-up

Start-up – kilka kroków do własnego biznesu w Internecie

Z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy 1&1 Internet wynika, że aż 70 proc. Polaków rozważa rozkręcenie własnego biznesu. Najbardziej chętne do pracy na swoim są osoby w wieku od 25 do 34 lat. Młodzi upatrują w tej decyzji możliwości zdobycia cennego doświadczenia i szansy na rozwój zawodowy.

Jak efektywnie generować leady i zwiększać sprzedaż? Pięć wskazówek dla młodych firm

Start-upy często skupiają się na rozwijaniu swojego produktu, przywiązując nie tak dużą uwagę do działań marketingowych, promocyjnych czy sprzedażowych. Trzeba pamiętać jednak, że dla każdej firmy ważne są leady sprzedażowe i konwersja w klienta. W e-marketingu lead to osoba, która wykazała zainteresowanie produktem lub usługą

Money.pl zainwestuje milion złotych w wybrany projekt internetowy. Ruszyła właśnie akcja portalu pod hasłem ,,MILION NA START-UP”

W internecie jest jeszcze wiele miejsca dla nowych produktów i usług. Jednak sam pomysł to za mało, by stworzyć rentowy biznes. Dla młodych, kreatywnych ludzi barierą jest często brak kapitału na rozpoczęcie działalności. Money.pl wychodzi im na przeciw i oferuje inwestycję w najlepsze pomysły.