Starcom

Wystartowała kampania wizerunkowa Black Red White

Sezon na inspirujące wnętrza rozpoczęty! Już 1 listopada ruszyła wizerunkowa kampania Black Red White, warto więc podejrzeć najciekawsze pomysły na urządzenie domu czy mieszkania. W ramach jesiennej akcji największa polska grupa meblarska zaplanowała szereg działań, w tym emisję spotu telewizyjnego, kampanię internetową oraz uruchomienie dedykowanej strony internetowej www.inspiracje.brw.com.pl. Dodatkowo, Black Red White przygotowała mnóstwo pomysłów na aranżację ciekawych i funkcjonalnych wnętrz w postaci najnowszych katalogów Optima i Premium.

Czytaj dalej »Wystartowała kampania wizerunkowa Black Red White

Citeam.pl wystartował z niekonwencjonalną kampanią reklamową

Serwis zakupów grupowych Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, rozpoczął właśnie pierwszą w Polsce kampanię promującą kupowanie za pół ceny. Kompleksowe działania objęły telewizję, radio, kino, internet, outdoor oraz eventy pod hasłem Salony Grzechu. Akcję przygotowała i zrealizowała krakowska agencja Opcom we współpracy z firmami Starcom i dotPR.

Czytaj dalej »Citeam.pl wystartował z niekonwencjonalną kampanią reklamową

Vegeta odkrywa sekret wygrywania

Nadchodzi Wielkanoc, a wraz z nią czas planowania świątecznego menu. W tym roku Vegeta W Smak zadba nie tylko o podniebienie gości i aromat dań podawanych podczas rodzinnych spotkań, ale także pomoże w ich przygotowaniu. Od 1 marca rusza bowiem wiosenna promocja, w której uczestnicy mają szansę wygrać jeden z 3500 minutników, 30 parowarów Philips oraz nagrodę główną – Citroena C3! Konkurs wspiera kampania reklamowa w radiu i internecie, której kreację przygotowała agencja Walk The Line, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Czytaj dalej »Vegeta odkrywa sekret wygrywania