Sport4U

EM Lab wygrywa kolejne przetargi, konsekwentnie realizując strategię rozwoju

Notowana na rynku New Connect spółka EM LAB, świadcząca usługi w obszarze marketingu doświadczeń, udanie weszła w nowy rok, w styczniu i na początku lutego wygrywając trzy ważne przetargi, dzięki czemu zapewniła sobie umowy długoterminowe warte w sumie ok. 7 mln zł. Jest to ok. 40 proc. przychodów jakie spółka osiągnęła w całym 2008 r.
Czytaj więcej »EM Lab wygrywa kolejne przetargi, konsekwentnie realizując strategię rozwoju

EM Lab sprzedaje pakiet udziałów w agencji Eskadra, realizując zysk ponad 200 proc. na tej inwestycji

Notowana na rynku NewConnect spółka  EM Lab, świadcząca usługi w obszarze marketingu doświadczeń, poinformowała że zawarła umowę dotyczącą sprzedaży 10 proc. udziałów w agencji ESKADRA. Udziały te zostały kupione za 120  tys. zł, ze środków pozyskanych z emisji akcji. Umowa sprzedaży opiewa na 400 tys. zł. Oznacza to, że EMLAB zrealizował w niespełna 5 miesiące zwrot na tej inwestycji w wysokości ponad 200 proc.
Czytaj więcej »EM Lab sprzedaje pakiet udziałów w agencji Eskadra, realizując zysk ponad 200 proc. na tej inwestycji

EM Lab nie rezygnuje z przejęć i zapowiada wzrost wyników finansowych w oparciu o umowy zakładające min. sprzedaż know-how

Notowana na rynku New Connect spółka  EM Lab, świadcząca usługi w obszarze marketingu doświadczeń, podpisała z firmami działającymi w branży marketingowej dwie umowy, które w znaczący sposób wpłyną na wyniki finansowe  2009 r.Czytaj więcej »EM Lab nie rezygnuje z przejęć i zapowiada wzrost wyników finansowych w oparciu o umowy zakładające min. sprzedaż know-how