SPOMLEK

Serenada podąża tropem Oscara

Rynkowy debiut Serenady, pierwszej polskiej marki serów żółtych, wspierają niekonwencjonalne działania marketingowe. Już wkrótce na ekranach telewizorów pojawi się spot reklamowy przygotowany w łódzkim studiu „Se-Ma-For”. Podobnie jak nagrodzony Oscarem film „Piotruś i wilk”, został on wyprodukowany metodą animacji poklatkowej.Czytaj więcej »Serenada podąża tropem Oscara

Spomlek rozpoczął proces konsolidacji

Zarządy Spółdzielczej Mleczarni Spomlek i Elbląskiej Spółdzielni Mleczarskiej w obecności Rad Nadzorczych podpisały listy intencyjne w sprawie połączenia obu podmiotów. Powinno ono nastąpić jeszcze w 2010 roku. To pierwszy etap realizowanej przez Spomlek strategii konsolidacji, której głównym celem jest zbudowanie szerokiej platformy produktowej.Decyzja Rad Nadzorczych Spomleku i ESM jest naturalną konsekwencją współpracy, która od ubiegłego roku łączyła obie firmy. Obejmowała ona produkcję serów w oparciu o receptury z Radzynia Podlaskiego i pod opieką tamtejszych serowarów. Ich marketingiem, sprzedażą i dystrybucją zajmował się Spomlek. Obopólne korzyści zaowocowały planem połączenia obu spółdzielni.Czytaj więcej »Spomlek rozpoczął proces konsolidacji

Serenada kroi się na dobry dzień

Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek porządkuje portfel swoich produktów. Pod wspólną marką Serenada do sprzedaży trafi osiem serów. Dzięki odważnym opakowaniom, konsumenci bez trudu znajdą je na sklepowych półkach. Nowa marka ma zmienić postrzeganie sera i nadać mu bardziej radosny charakter.
Serenada to nowa marka żółtych serów, wprowadzona na rynek przez Spółdzielczą Mleczarnię Spomlek z Radzynia Podlaskiego. To nowatorski na naszym rynku projekt, bowiem żaden z producentów nie zdecydował się dotąd na stworzenie oddzielnej serowej marki.Czytaj więcej »Serenada kroi się na dobry dzień

Specjalizacja drogą do zysku

Blisko 60 mln zł wyniosły w październiku i listopadzie przychody Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Prawie 1,7 mln zł miesięcznego zysku to tegoroczny rekord. Korzystają z tego dostawcy – średnio o kilkanaście procent wzrosły stawki wypłat za dostarczone mleko. Wbrew wcześniejszym obawom końcówka tego roku stoi dla przedstawicieli branży mlecznej pod znakiem zwiększonych przychodów.  Czytaj więcej »Specjalizacja drogą do zysku

SPOMLEK planuje konsolidację na rynku serów

Stabilne przychody, 5 mln zł zysku i redukcja zadłużenia krótkoterminowego o 28 mln zł – Spółdzielcza Mleczarnia SPOMLEK podsumowała pierwszą połowę 2009 r. Poprawie wskaźników rentowności towarzyszy wzrost sprzedaży na rynku krajowym. Już jesienią rozpocznie się intensywna kampania marketingowa. Spółdzielnia przygotowuje się też do udziału w procesie konsolidacji.

Czytaj więcej »SPOMLEK planuje konsolidację na rynku serów