Sphinx

Sphinx z nową kampanią telewizyjną

Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”. Spoty przedstawiają nowości, jakie niedawno wzbogaciły kartę dań, zachęcając do ich spróbowania i skorzystania w ten sposób z najnowszej promocji. W ramach tej oferty do każdej nowości klienci otrzymują Pepsi gratis. Reklama telewizyjna będzie wsparta kampanią w kinach Helios. Spot będzie również dostępny na Sphinx.pl oraz na YouTube. Ponadto, kampanię będą wspierały działania promocyjne prowadzone w restauracjach, na fanpage sieci na Facebooku oraz mailingi. Elementem łączącym kampanię telewizyjną z komunikacją w restauracjach będą znaczki przypięte do szelek kelnerów – takie same, jak znaczki widoczne na szelkach kelnerów występujących w spocie reklamowym. Najnowsza kampania restauracji Sphinx jest organizowana we współpracy PepsiCo.

Czytaj więcej »Sphinx z nową kampanią telewizyjną

Sphinx promuje nowe soczyste menu

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, 14 grudnia rozpoczęła działania promocyjne wokół nowego menu. Kampania obejmuje materiały BTL, w tym roll-upy, podkładki na stoły i wkładki do menu, a także promocję na www.sphinx.pl i Facebooku oraz działania PR. Dodatkowo kampanię wspiera nowa odsłona Sphinx Menu – karty dań wzbogaconej o sekcję artykułów lifestylowych i porad kulinarnych, przeznaczonej do zabrania ze sobą. Nowe Sphinx Menu otwiera wywiad z Jarosławem Bieniukiem, znanym piłkarzem ekstraklasy i reprezentantem Polski, a prywatnie mężem aktorki Anny Przybylskiej.

Czytaj więcej »Sphinx promuje nowe soczyste menu

Sphinx promuje „Grillowe Wariacje”

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rozpoczął kampanię promocyjną nowej oferty pod hasłem „Gillowe wariacje”. W akcji reklamowej wykorzystane są materiały BTL – bannery oraz wkładki do menu. W Internecie oferta promowana jest na stronie sphinx.pl oraz na Facebooku. Akcja wsparta jest działaniami PR. Ogólnopolska kampania ruszyła 11 lipca i potrwa do końca sierpnia.

Czytaj więcej »Sphinx promuje „Grillowe Wariacje”

Sfinks otwiera kolejne restauracje

Sfinks Polska, właściciel marek gastronomicznych Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, w miniony weekend otworzył dwie restauracje. Od piątku w Tarnowie działa już trzeci w portfolio spółki Sphinx Express. Natomiast w Poznaniu w sobotę ruszyła największa w Polsce restauracja sieci WOOK. Nowe otwarcia stanowią kolejne z zapowiadanych na ten rok uruchomień lokali gastronomicznych, które pozwolą Sfinksowi na zwiększenie potencjału sieci.

Czytaj więcej »Sfinks otwiera kolejne restauracje

Sphinx i Pepsi „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI” organizowany we współpracy z Pepsi. Klienci Sphinksa, którzy do wybranego dania kupią dowolny napój z oferty Pepsi oraz stworzą najciekawsze hasło reklamowe dla marki Sphinx, będą mogli zdobyć vouchery na egzotyczną wycieczkę. Do wygrania w konkursie są także odtwarzacze iPod nano oraz bony o wartości 50 zł do wykorzystania w restauracjach Sphinx. Konkurs promowany będzie za pomocą materiałów BTL, mailingu oraz na fanpage’ach Sphinksa i Pepsi na Facebooku. Równolegle w sieci Sphinx rusza też kampania „PROMOCJA SMS – 20,30,50” umożliwiająca skorzystanie ze zniżek podczas wizyty w restauracji. Akcja SMSowa będzie reklamowana na najpopularniejszych portalach internetowych i serwisach społecznościowych. Konkurs potrwa do 26 czerwca, a promocja SMS do 30 czerwca 2011 r.  Za działania BTL wokół konkursu odpowiada agencja Masteam, komunikację PR poprowadzi Practum Consulting.

Czytaj więcej »Sphinx i Pepsi „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”