Sotrender

Sotrender rozpoczyna analizy Twittera i YouTube

sotrenderSotrender rozpoczął nowe stadium rozwoju swojej aplikacji, wprowadzając analizę statystyk profili firmowych na Twitterze i YouTube. Dotychczas firma koncentrowała się przede wszystkim na rozwoju zaawansowanych opcji dla Facebooka, który jest nie tylko najpopularniejszym serwisem świata, ale też najczęstszym polem działań dla marketerów. Obecnie w ramach jednego interfejsu oferujemy pomiar działań w kolejnych popularnych serwisach społecznościowych.

Czytaj więcej »Sotrender rozpoczyna analizy Twittera i YouTube

Facebookowe fajerwerki w styczniu, czyli raport Fanpage Trends w nowej odsłonie

Facebookowe fajerwerki wybuchały przez cały styczeń. W połowie stycznia nastąpiła spodziewana zmiana lidera w liczbie fanów na polskim Facebooku. Demotywatory straciły pozycję największego profilu wśród polskich stron na rzecz Serca i Rozumu. Na koniec miesiąca zniknęła jedna z największych polskich stron – fanpage Kuba Wojewódzki. Sotrender prezentuje styczniowe Fanpage Trends, od teraz w zupełnie nowej odsłonie – z nową szatą graficzną, infografiką podsumowującą najważniejsze informacje, klikanymi nazwami branż i najlepszymi postami oraz z danymi dla 33 kategorii produktowych i 25 komentarzami ekspertów.

Czytaj więcej »Facebookowe fajerwerki w styczniu, czyli raport Fanpage Trends w nowej odsłonie

Jak prowadzone są największe profile na polskim Facebooku?

Sotrender sprawdził jak prowadzone są największe polskie profile firmowe na Facebooku, opierając się na swojej nowej funkcjonalności wskazówek. Okazuje się, że 1000 największych fanpage’ów pod wieloma względami radzi sobie bardzo dobrze – ustawione krótkie adresy URL, wypełnione najważniejsze pola formularzy, stosunkowo regularne publikacje i brak skandalicznego ignorowania fanów. Jednocześnie integracja większości marek z Facebookiem przebiega raczej jednokierunkowo, widgety “lubię to” rzadko trafiają na ich witryny. W wielu przypadkach można też poprawić częstotliwość publikacji.

Czytaj więcej »Jak prowadzone są największe profile na polskim Facebooku?

Wskazówki i wersja Lite, czyli analityczna rewolucja w Sotrender

Sotrender wprowadza od dziś innowacyjną funkcję: wskazówki pomagające optymalizować działania na Facebooku, generowane automatycznie na podstawie danych. Poza danymi, wykresami i wskaźnikami użytkownicy dostaną teraz konkretne wskazówki dotyczące prowadzenia strony na Facebooku, tego co i kiedy warto robić i na co zwracać uwagę.

Czytaj więcej »Wskazówki i wersja Lite, czyli analityczna rewolucja w Sotrender

Nowe możliwości platformy Sotrender

Narzędzie Sotrender, umożliwiające analizę, raportowanie i optymalizację działań marek na Facebooku, zostało wzbogacone o nowe funkcjonalności: zaawansowaną obsługę fanpage’ów międzynarodowych, targetowanych na kraje, integrację z panelem Facebook Insights, większe możliwości administracji kontem firmowym – oraz płatności internetowe poprzez system PayLane.

Czytaj więcej »Nowe możliwości platformy Sotrender