Sonia Wędrychowicz-Horbatowska

Czas na Trójmiasto – Miejska Karta Citi Handlowy zdobywa kolejne miasta w Polsce

Zgodnie z zapowiedziami Citi Handlowy wprowadza Miejską Kartę Płatniczą do kolejnych miast w Polsce. Od 8-ego lipca z innowacyjnego rozwiązania miejskiej i płatniczej karty w jednym korzystać mogą pasażerowie komunikacji miejskiej w Trójmieście. Rozwiązanie to, oprócz wygody korzystania z jednej karty zamiast dwóch, pozwala klientom na uzyskanie rabatu na bilety komunikacji miejskiej w wysokości 10 proc. Miejską Kartę Debetową bank przygotował we współpracy z Metropolitalnym Związkiem Komunikacyjnym Zatoki Gdańskiej, ZTM Gdańsk, ZKM Gdynia i MZK Wejherowo.

Czytaj więcej »Czas na Trójmiasto – Miejska Karta Citi Handlowy zdobywa kolejne miasta w Polsce

Michael Moritz w reklamie Citi Handlowy

Rusza telewizyjna kampania Citi Handlowy. Spotami z udziałem dziennikarza radiowego Michaela Moritza bank zaprezentuje ofertę kredytu hipotecznego. Sprawny proces przyznawania i wypłaty kredytu oraz 0 proc. prowizji, a także doświadczenia Michaela Moritza mają przekonać klientów, że uzyskanie kredytu w Citi Handlowy jest jak „walk in a park” (z ang. coś łatwego). Kampania potrwa do połowy kwietnia.

Czytaj więcej »Michael Moritz w reklamie Citi Handlowy

Limitowana edycja Karty Kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Banku Handlowego w Warszawie S.A.

Z okazji 140-lecia Banku Handlowego w Warszawie S.A. powstała limitowana edycja karty kredytowej z wizerunkiem jednego z pierwszych oddziałów banku. Jubileuszowa Karta Kredytowa Citibank to oprócz unikatowej grafiki także specjalna oferta cenowa. Opłata za wydanie i użytkowanie Jubileuszowej Karty Kredytowej Citibank przez wszystkie lata to 0 zł.

Czytaj więcej »Limitowana edycja Karty Kredytowej Citibank z okazji 140-lecia Banku Handlowego w Warszawie S.A.

Pierwsza w Polsce Miejska Karta Płatnicza Citibank – karta płatnicza Citibank i Warszawska Karta Miejska w jednym

Citi Handlowy we współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie (ZTM) wprowadzają pierwszą w Polsce Miejską Kartę Płatniczą. To tradycyjna karta płatnicza, na której klienci banku będą mogli kodować imienne bilety długookresowe. Posiadacze nowej karty uzyskają także dodatkowe korzyści. Warszawiacy, którzy zdecydują się na Miejską Kartę Debetową Citibank za okresowy bilet miejski na rachunek karty lub konta otrzymają zwrot 10 proc. wartości biletu. Posiadacze Miejskiej Karty Debetowej Citibank oraz Miejskiej Karty Kredytowej Citibank – zaoszczędzą aż 20 proc. Dodatkowo 3000 pierwszych klientów, którzy zdecydują się na Miejską Kartę Płatniczą Citibank otrzyma od Citi Handlowy iPod’y Shuffle.

Czytaj więcej »Pierwsza w Polsce Miejska Karta Płatnicza Citibank – karta płatnicza Citibank i Warszawska Karta Miejska w jednym

Nowa odsłona Citibank Online

6 września 2010 roku Citi Handlowy udostępnił klientom detalicznym nowy serwis transakcyjny Citibank Online. Nowy wygląd, nowe funkcjonalności, przejrzysta i intuicyjna nawigacja mają sprawić, że Citibank Online stanie się nie tylko serwisem transakcyjnym dla klientów Citi Handlowy, ale także centrum zarządzania domowymi finansami.

Czytaj więcej »Nowa odsłona Citibank Online

138 tysięcy drzew, 3 Rodzinne Pikniki Ekologiczne oraz las wolontariuszy – trwają przygotowania do wiosennej edycji programu „Więcej drzew dzięki Tobie”

Citi Handlowy wraz z Fundacją Kronenberga i Fundacją Nasza Ziemia rusza z kolejną odsłoną programu „Więcej drzew dzięki Tobie”. Bank zobowiązał się, że w imieniu każdego klienta, który zrezygnuje z wyciągu papierowego na rzecz elektronicznego posadzi jedno drzewo.Czytaj więcej »138 tysięcy drzew, 3 Rodzinne Pikniki Ekologiczne oraz las wolontariuszy – trwają przygotowania do wiosennej edycji programu „Więcej drzew dzięki Tobie”

Wysokie bezpieczeństwo Karty Kredytowej Citibank i niski koszt prowadzenia rachunku wyróżniają ofertę Citi Handlowy według Federacji Konsumentów

Karta Kredytowa Citibank Silver oraz konto osobiste w Citi Handlowy zostały wyróżnione przez Federację Konsumentów w testach porównawczych produktów finansowych. Federacja Konsumentów jako partner projektu europejskiego Finformation (Financial Information) zaprosiła do badania 35 polskich banków. Produkty Citi Handlowy wyróżniono aż w trzech kategoriach.
Czytaj więcej »Wysokie bezpieczeństwo Karty Kredytowej Citibank i niski koszt prowadzenia rachunku wyróżniają ofertę Citi Handlowy według Federacji Konsumentów