Sodexo

1 Sodexo

Mały też może dużo. Programy lojalnościowe w sektorze MSP

sodexo47% małych i średnich przedsiębiorstw działających w Polsce realizuje programy lojalnościowe skierowane do partnerów biznesowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo średnia roczna kwota przeznaczona przez firmy z sektora MSP, na prowadzenie programu motywacyjnego dla partnerów biznesowych, w 2012 roku była wyższa o 11% w porównaniu z rokiem 2011.

Czytaj więcej »Mały też może dużo. Programy lojalnościowe w sektorze MSP

Sodexo docenione za walkę z głodem i niedożywieniem ludzi na świecie

Grupa Sodexo, światowy lider w zakresie rozwiązań podnoszących Jakość Codziennego Życia, została uhonorowana przez prestiżowe organizacje pozarządowe zajmujące się globalnym problemem głodu Bread for the World (Chleb dla Świata) oraz The Alliance to End Hunger za swój wieloletni wkład w walkę z głodem i niedożywieniem ludzi na świecie.

Czytaj więcej »Sodexo docenione za walkę z głodem i niedożywieniem ludzi na świecie

Pieniądz elektroniczny lepszy niż papierowy

Przedpłacona karta podarunkowa jest świadczeniem pieniężnym w formie elektronicznego pieniądza, dlatego w prawie podatkowym jest traktowana tak samo jak gotówka. Opinia Ministerstwa Finansów potwierdza stanowisko, że karty przedpłacone otrzymane przez pracownika sfinansowane ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych są zwolnione z podatku dochodowego do wysokości 380 zł w roku podatkowym.

Czytaj więcej »Pieniądz elektroniczny lepszy niż papierowy

Licencja na motywowanie z Sodexo

„Licencję na motywowanie zdobądź z doradcą Sodexo” – pod takim hasłem wystartowała nowa kampania reklamowa segmentu Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions. Jej celem jest podkreślenie roli Sodexo jako wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje prasę codzienną, media branżowe oraz działania w Internecie.

Czytaj więcej »Licencja na motywowanie z Sodexo

Motywacja z wartością dodaną

Klienci są coraz bardziej wymagający, a wydawanie znacznych sum na modne gadżety jest zdecydowanie passé. Konsumenci szukają ofert specjalnych, kupują taniej w Internecie, czekają na sezonowe wyprzedaże. To nic innego jak smart shopping, czyli „sprytne zakupy”. Jak wydać mniej na wymarzone spodnie czy aparat fotograficzny? Kto z nas nie chciałby otrzymać w prezencie 100 zł i kupić za nie produkt o wartości 130 zł?

Czytaj więcej »Motywacja z wartością dodaną

Z rozwiązaniami Sodexo głowa ma wolne

„360° dla biznesu i głowa ma wolne!” – pod takim hasłem z początkiem września ruszyła kampania reklamowa segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions, wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Akcja obejmuje reklamy w prasie branżowej i Internecie oraz działania marketingu bezpośredniego.

Czytaj więcej »Z rozwiązaniami Sodexo głowa ma wolne