Sodexo Pass

Budżety BTL odporne na kryzys

Pomimo osłabienia gospodarki, firmy w Polsce są nadal skłonne inwestować w działania marketingu bezpośredniego – taki wniosek płynie z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie firmy Sodexo Pass Polska. W roku 2010 poziom budżetów przeznaczanych na BTL wzrośnie o około 2% w stosunku do roku 2009, zaś dodatkowe fundusze zostaną przeznaczone głównie na rozwijanie lojalności klientów w segmencie B2C.Czytaj więcej »Budżety BTL odporne na kryzys

Nowe oblicze Sodexo Pass Polska

Sodexo, światowy lider i ekspert w zakresie skutecznych rozwiązań motywacyjnych, repozycjonuje swoją markę i w komunikacji z klientem zmienia się na Sodexo Motivation Solutions. Zmiana ma podkreślać kompleksowość oferty, wiedzę i międzynarodowe doświadczenie Sodexo, a także ma ułatwić wszystkim Klientom identyfikację obszarów działań firmy.

Czytaj więcej »Nowe oblicze Sodexo Pass Polska

Sodexo ponownie jedną z najlepszych firm outsourcingowych na świecie

Sodexo zajęło trzecie miejsce wśród wiodących firm outsoursingowych (doradczo – usługowych)  w rankingu ogłoszonym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Specjalistów Outsourcingu (International Association of Outsourcing Professionals® (IAOP®). Już po raz piąty Sodexo plasuje się w pierwszej piątce najlepszych firm w ramach rankingu Global Outsourcing 100® – stu najlepszych firm outsourcingowych na świecie. Trzeci raz z rzędu, Sodexo uzyskało najwyższą pozycję w swojej kategorii – Zarządzanie nieruchomościami/Utrzymanie obiektów (Facility Services).

Czytaj więcej »Sodexo ponownie jedną z najlepszych firm outsourcingowych na świecie

Vivabox – wyjątkowy prezent dla każdej mamy

Choć mamy zasługują na wyjątkowe traktowanie przez cały rok, to obchody Dnia Matki na dobre zakorzeniły się w naszej kulturze. W tym wyjątkowym dniu szczególnie dbamy o to, by mama otrzymała wszystko, co najlepsze – piękne kwiaty, czułe życzenia i wymarzony prezent. Lecz tutaj często pojawia się problem – jaki wybrać podarunek, aby wywołać uśmiech na twarzy mamy? Odpowiedź jest prosta – wyjątkowy jak ona sama! Elegancki zestaw Vivabox od firmy Sodexo Pass Polska to niecodzienny prezent, w którym każda mama znajdzie coś dla siebie: zmysłowe perfumy dla romantyczki, relaksujący zabieg w SPA dla zabieganej mamy lub pełne emocji wyścigi gokartami dla miłośniczki mocnych wrażeń.

Czytaj więcej »Vivabox – wyjątkowy prezent dla każdej mamy

Sodexo Pass Polska z fundacją Anny Dymnej

Sodexo Pass Polska – ekspert i doradca w zakresie motywowania pracowników oraz partnerów biznesowych – umożliwiło swoim klientom wspieranie Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Od stycznia br. wszyscy uczestnicy programów lojalnościowych realizowanych w ramach platformy Performance Suite mogą zamieniać zgromadzone przez siebie punkty na środki finansowe i przekazywać je na rzecz Fundacji.Czytaj więcej »Sodexo Pass Polska z fundacją Anny Dymnej

Sodexho od września bez „h”

Rusza kolejny etap modyfikacji identyfikacji wizualnej Sodexo Pass Polska, której celem jest ujednolicenie marki wszystkich firm wchodzących w skład Grupy Sodexo. Główną, wprowadzaną obecnie innowacją jest rezygnacja z litery „h” w nazwie Sodexho Pass Polska, w rezultacie czego będzie ona brzmiała „Sodexo Pass Polska”, a także wprowadzenie nowego logotypu. Jednocześnie zmieni się także nazewnictwo głównego produktu firmy – dotychczasowy „Kupon” otrzyma nazwę „Pass”.

Czytaj więcej »Sodexho od września bez „h”