Social Media

Społeczności bez przyszłości

Bezkrytyczny zachwyt wszystkim, co kryje się pod frazą social media, wyraźnie ostygł. Po fazie marketingowej ekspansji pojawiły się pytania o ROI i nieliczne, zwykle wymijające odpowiedzi. Nie tylko marketerzy mają poczucie, że coś jest nie tak. 8,5 mln Amerykanów przestało korzystać z FB w ciągu ostatnich 6 miesięcy! W Polsce podobnie – w ostatnim miesiącu tendencja jest spadkowa. Czy to początek końca mitu social media? Nic z tych rzeczy! Społeczności mają się dobrze, za to fatalnie ma się kondycja prowadzonych tam działań marketingowych.

Czytaj więcej »Społeczności bez przyszłości

Nie zadzieraj z Social Media – czyli co i dlaczego warto wiedzieć o internautach oraz firmach buszujących w mediach społecznościowych

Od dziś wszyscy użytkownicy mediów społecznościowych, a przede wszystkim osoby wykorzystujące Social Media w komunikacji marketingowej firm i marek, mogą usystematyzować i wzbogacić swoją wiedzę na temat bijącego rekordy popularności medium dialogu z klientami.

Czytaj więcej »Nie zadzieraj z Social Media – czyli co i dlaczego warto wiedzieć o internautach oraz firmach buszujących w mediach społecznościowych

Agencja Estoria rozpoczęła działania Social Media

Agencja Public Relations Estoria uruchomiła nowy dział Social Media. W ramach działań, agencja tworzy i administruje profile firmowe na popularnym portalu społecznościowym Facebook, współpracuje z blogerami, przygotowuje kampanie buzzmarketingowe i virale. Działania skierowane do społeczności internetowych agencja rekomenduje obecnie wszystkim swoim klientom.Czytaj więcej »Agencja Estoria rozpoczęła działania Social Media

Outsoursing Social Media – warto czy nie warto?

Media społecznościowe spędzają sen z powiek nie jednemu marketerowi. W ostatnim czasie stały się one bardzo popularne i coraz więcej marek próbuje się w nich promować. Social Media to młoda dziedzina i wiele osób wciąż nie wie, jak w nich działać, gdzie mogą natknąć się na zagrożenia i jak sobie z nimi radzić. Tymczasem jednym z największych zagrożeń dla biznesów działających w mediach społecznościowych jest… czas.Czytaj więcej »Outsoursing Social Media – warto czy nie warto?