SMG/KRC

Większa efektywność marketingu rekomendacji konsumenckich

Najnowsze badania SMG/KRC wykazały, że rekomendacje konsumenckie, które są obecnie jedną z najszybciej rowijających się form marketingu, będą tańsze i bardziej efektywne. Konsumenci więcej rozmawiają o produktach, chętniej biorą udział w aktywnościach oferowanych przez marki i bardziej angażują się w ich testowanie i wyrażanie swojej opinii.Czytaj więcej »Większa efektywność marketingu rekomendacji konsumenckich

Teraz DIALOGmedia

DIALOGmedia – pakiet czterech usług Telefonii DIALOG: telewizji cyfrowej, wypożyczalni filmów, szerokopasmowego internetu i telefonu stacjonarnego – został nominowany do Polskiego Godła Promocyjnego w XIX edycji Konkursu „Teraz Polska” otrzymując w kategorii usługi elektroniczne niemal maksymalną liczbę punktów 911 na 1000 możliwych. Czytaj więcej »Teraz DIALOGmedia

Syndrom niedzielnego popołudnia

Oferty pracy zamieszczone w Internecie są najczęściej przeglądane w dni robocze w godzinach pracy oraz w niedzielne popołudnia. Najczęściej aplikujemy w ciągu pierwszych 3 dni od publikacji ogłoszenia, chętniej na ogłoszenia ujawniające nazwę pracodawcy. Takie wnioski wynikają z badania przeprowadzonego przez SMG/KRC oraz analizy danych własnych portalu Pracuj.pl.
Czytaj więcej »Syndrom niedzielnego popołudnia