Archiwa tagu: SMG/KRC

Większa efektywność marketingu rekomendacji konsumenckich

Najnowsze badania SMG/KRC wykazały, że rekomendacje konsumenckie, które są obecnie jedną z najszybciej rowijających się form marketingu, będą tańsze i bardziej efektywne. Konsumenci więcej rozmawiają o produktach, chętniej biorą udział w aktywnościach oferowanych przez marki i bardziej angażują się w ich testowanie i wyrażanie swojej opinii.

Teraz DIALOGmedia

DIALOGmedia – pakiet czterech usług Telefonii DIALOG: telewizji cyfrowej, wypożyczalni filmów, szerokopasmowego internetu i telefonu stacjonarnego – został nominowany do Polskiego Godła Promocyjnego w XIX edycji Konkursu „Teraz Polska” otrzymując w kategorii usługi elektroniczne niemal maksymalną liczbę punktów 911 na 1000 możliwych.

Zmierzch listu motywacyjnego

Życiorys i list motywacyjny to standardowy zestaw dokumentów aplikacyjnych branych pod uwagę w czasie rekrutacji. Jednak jak wskazuje badanie SMG/KRC, przeprowadzone na zlecenie portalu Pracuj.pl, tylko 6 na 10 kandydatów dołącza do CV list motywacyjny, nawet jeśli jest on wymagany przez pracodawcę.

Baba Jaga czy Czarownica? – jak komunikować o świętokrzyskim?

26-27 marca w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach spotkają się samorządowcy i specjaliści od komunikacji z regionu świętokrzyskiego. W trakcie dwudniowego seminarium uczestnicy dowiedzą się jak i za pomocą jakich narzędzi komunikować o małych ojczyznach.

Syndrom niedzielnego popołudnia

Oferty pracy zamieszczone w Internecie są najczęściej przeglądane w dni robocze w godzinach pracy oraz w niedzielne popołudnia. Najczęściej aplikujemy w ciągu pierwszych 3 dni od publikacji ogłoszenia, chętniej na ogłoszenia ujawniające nazwę pracodawcy. Takie wnioski wynikają z badania przeprowadzonego przez SMG/KRC oraz analizy danych własnych portalu Pracuj.pl.