SMB

V edycja konkursu Golden Arrow – kolejny rekord liczby zgłoszeń

Ponad 160 zgłoszeń w 15 kategoriach napłynęło do tegorocznej, już V edycji najważniejszego konkursu komunikacji marketingu zintegrowanego Golden Arrow, współorganizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications (wydawcę m.in. ”Media i Marketing Polska”). „Ten najlepszy wynik w historii konkursu, dobitnie pokazuje potencjał naszej branży” – mówi Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny SMB.Czytaj więcej »V edycja konkursu Golden Arrow – kolejny rekord liczby zgłoszeń

Członkowie SMB i SAR postulują zmiany w Ustawie o grach hazardowych

Zarządy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR skierowały list do  Ministerstwa Finansów oraz do komisji sejmowej „Przyjazne Państwo” z postulatem podjęcia działań politycznych i legislacyjnych, które umożliwią  prowadzenie przez agencje reklamowe oraz inne podmioty z rynku promocji oraz reklamy działalności w zakresie przeprowadzania i obsługi loterii promocyjnych. Nowa ustawa, która weszła w życie na początku 2010 roku drastycznie, według autorów listu, utrudnia prowadzenie loterii promocyjnych i ogranicza wpływy Skarbu Państwa. Czytaj więcej »Członkowie SMB i SAR postulują zmiany w Ustawie o grach hazardowych