Sławomir Kuźniak

System Elektronicznej Akceptacji Faktur przebojem 2010 roku

Już 55 przedsiębiorstw zdecydowało się na wdrożenie Elektronicznej Akceptacji Faktur – zeszłorocznej nowości w ofercie BPSC. Funkcjonalność pozwala w procesowy sposób rozliczyć dokumenty kosztowe. Aplikacja uzupełniająca rozwiązania finansowo-księgowe systemu Impuls 5 wykorzystywana jest już przez ponad 1000 użytkowników końcowych.

Czytaj więcej »System Elektronicznej Akceptacji Faktur przebojem 2010 roku

Niesforne dokumenty kosztowe

Prawie stu przedstawicieli średnich polskich przedsiębiorstw zostało zapytanych o problemy w firmie z obiegiem faktur kosztowych. Ponad 52% uczestników badania ankietowego określiło problemy te jako częste bądź bardzo częste. Najczęściej wskazywane powody to: nadmiar innych obowiązków służbowych (29%), częste przebywanie poza firmą (32%) oraz spory związane z ustaleniem odpowiedzialnych za koszty (26%).

Czytaj więcej »Niesforne dokumenty kosztowe

System Elektronicznej Akceptacji Faktur

Automatyzacja procesu akceptacji dokumentów kosztowych, a w konsekwencji skrócenie czasu powstawania sprawozdawczości w ramach grupy, a także łatwiejszy i szybszy dostęp do informacji syntetycznej i analitycznej, skrócenie czasu zamykania okresów sprawozdawczych oraz pełna wiedza na temat wysokości zobowiązań to tylko niektóre korzyści płynące z wdrożenia nowego rozwiązania autorstwa BPSC. Czytaj więcej »System Elektronicznej Akceptacji Faktur