SIZEER

Kampania promocyjna adidas Originals – „Bądź Originals!”

adidas rozpoczyna kampanię promocyjną marki Originals. W ramach akcji „Bądź Originals”, przygotowanej we współpracy z siecią sklepów Sizeer i agencją ARBOvision, zorganizowano internetowy konkurs, którego zwycięzcy mają szansę zdobyć dla siebie i paczki swoich znajomych bilety na pierwszy w Polsce koncert zespołu One Republic w warszawskim klubie Stodoła! Na promocję będą składać się działania na specjalnie przygotowanej stronie internetowej http://www.konkurs-adidasoriginals.pl, działania ePR i materiały POS w sklepach Sizeer.

Czytaj dalej »Kampania promocyjna adidas Originals – „Bądź Originals!”

Wiodąca sieć w Polsce z branży multibrandów sportowo – lifestyle’owych uruchamia swój pierwszy sklep internetowy

Sklep internetowy sklep.sizeer.com to niewyczerpane źródło wiedzy na temat nie tylko konfekcji, obuwia i akcesoriów, ale także najnowszych trendów w modzie. Aktualnie sklep on-line posiada w swojej ofercie ponad 1000 produktów. Czytaj dalej »Wiodąca sieć w Polsce z branży multibrandów sportowo – lifestyle’owych uruchamia swój pierwszy sklep internetowy