Shazam

Mercedes-Benz jako pierwszy reklamodawca w Polsce wykorzysta Shazam w kampanii telewizyjnej wprowadzającej Nową Klasę A

Polski oddział Mercedesa jako pierwszy na świecie wykorzysta aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej. Będzie to jednocześnie pierwsze zastosowanie tej aplikacji na polskim rynku i w tej części regionu. Spoty telewizyjne w kampanii nowego modelu Mercedesa, wykorzystywać będą technologię rozpoznawania dźwięku, tzw. voice recognition. Po uruchomieniu Shazam w czasie emisji spotu, użytkownik zostaje przekierowany do specjalnie przygotowanej platformy Mercedesa Klasy A na ekranie smartfona lub tabletu. Z poziomu strony, użytkownicy będą mieli m.in. możliwość zapoznania się z nowym samochodem Klasy A oraz umówienia się na jazdę próbną.

Czytaj więcej »Mercedes-Benz jako pierwszy reklamodawca w Polsce wykorzysta Shazam w kampanii telewizyjnej wprowadzającej Nową Klasę A