Skocz do treści
  • Kontakt
  • Kontakt

Szukaj

Najnowsze wpisy

  • Pilsweizer uruchamia drugi sklep patronacki w Tarnowie
  • Małe ściereczki o dużych możliwościach: czyściwa MEWATEX do każdego zastosowania
  • REACHaBLOGGER.PL utrzymał wyniki roczne w 2020 na poziomie z 2019, pomimo pandemii
  • Kamikaze obsłuży Bourjois, kolejny brand z portfolio Coty
  • Pilsweizer wprowadza na rynek piwo Krakoskie

Sharp Emotions

1 Sharp Emotions

Interactions dla Sharpa – kampania przepisaniowa na 6 rynkach CEE

  • by wlmedia
  • 23/07/2013

interactionsW sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczęła się kampania Sharp Emotions promująca duże telewizory Sharp. Istotnym elementem kampanii są działania prowadzone w oparciu o nowy format, jakim jest reklama przepisaniowa.

Czytaj więcej »Interactions dla Sharpa – kampania przepisaniowa na 6 rynkach CEE

Neve | Powered by WordPress