SHAKE HANDS

SHAKE HANDS tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w mediach społecznościowych

SHAKE HANDS wydzieliła w swoich strukturach dział specjalizujący się w obsłudze marek z obszarów wnętrz, designu, architektury i budownictwa. W jego ramach agencja oferuje klientom kompleksowe wsparcie w zakresie strategii komunikacji, lead managementu, content marketingu, customer care, visual marketingu i współpracy z influencerami. Na czele działu stoi Ewa Sętowska.Czytaj więcej »SHAKE HANDS tworzy dział do obsługi marek z branży wnętrzarskiej w mediach społecznościowych

SHAKE HANDS wygrywa przetarg na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych i przedłuża współpracę na kolejny rok

SHAKE HANDS wygrała przetarg i obroniła budżet na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych. Tikkurila, producent wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni, współpracuje z SHAKE HANDS od 2014 roku. Agencja odpowiedzialna jest za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media.Czytaj więcej »SHAKE HANDS wygrywa przetarg na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych i przedłuża współpracę na kolejny rok

Ewa Sętowska awansuje w strukturach agencji SHAKE HANDS i dołącza do zespołu obsługującego Fiat Chrysler Automobiles Poland

Ewa Sętowska awansowała w agencji Shake Hands ze stanowiska Account Manager na stanowisko Senior Account Manager. Wraz z awansem, Ewa Sętowska dołączyła do zespołu, który zajmuje się bieżącą obsługą FCA Poland (Fiat Chrysler Automobiles Poland), nowego klienta agencji Shake Hands. Równolegle będzie nadal pracować także dla innego z klientów agencji – marki Tikkurila.Czytaj więcej »Ewa Sętowska awansuje w strukturach agencji SHAKE HANDS i dołącza do zespołu obsługującego Fiat Chrysler Automobiles Poland