Przejdź do treści

Sfinks Polska

1 Sfinks Polska

Sphinx z wielką loterią i kampanią marketingową

sfinxW restauracjach Sphinx, należących do Sfinks Polska, 28 maja startuje loteria pod hasłem „Sezon na Sphinxa”, w której do wygrania jest blisko 30 500 nagród. Główną nagrodą jest 6 samochodów Skoda Citigo. Oprócz tego, klienci biorący udział w loterii mogą wygrać nagrody rzeczowe takie jak: iPhony, iPady, iPody oraz systemy muzyczne Wi-Fi i słuchawki marki Denon. Pozostałą pulę nagród stanowią nagrody natychmiastowe z menu Sphinxa do odbioru w restauracjach. Loterię wesprze szeroko zakrojona kampania marketingowa, która obejmuje m.in. kampanię w telewizji, internecie, radiu oraz w sieci kin Multikino. Ponadto na potrzeby loterii uruchomiono stronę www.sezonnasphinxa.pl oraz aplikację mobilną.

Czytaj dalej »Sphinx z wielką loterią i kampanią marketingową

Sphinx z nową kampanią telewizyjną

Sphinx, sieć należąca do Sfinks Polska, 1 marca rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem „Supermenu w restauracjach Sphinx”. Spoty przedstawiają nowości, jakie niedawno wzbogaciły kartę dań, zachęcając do ich spróbowania i skorzystania w ten sposób z najnowszej promocji. W ramach tej oferty do każdej nowości klienci otrzymują Pepsi gratis. Reklama telewizyjna będzie wsparta kampanią w kinach Helios. Spot będzie również dostępny na Sphinx.pl oraz na YouTube. Ponadto, kampanię będą wspierały działania promocyjne prowadzone w restauracjach, na fanpage sieci na Facebooku oraz mailingi. Elementem łączącym kampanię telewizyjną z komunikacją w restauracjach będą znaczki przypięte do szelek kelnerów – takie same, jak znaczki widoczne na szelkach kelnerów występujących w spocie reklamowym. Najnowsza kampania restauracji Sphinx jest organizowana we współpracy PepsiCo.

Czytaj dalej »Sphinx z nową kampanią telewizyjną

Sphinx promuje nowości

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley. W kampaniach wokół nowych ofert wykorzystywane są materiały BTL – ulotki, plakaty, roll-upy i tzw. table standy. Dodatkowo informacje o promocjach znajdą się na stronie www.sphinx.pl oraz na profilu Facebook restauracji Sphinx, a w przypadku promocji „Szklanka gratis” również na fanpage’u Pepsi. Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez Practum Consulting. Promocja „Happy Hours” rozpoczyna się 16 lipca, natomiast „Szklanka gratis” oraz „Orbit” ruszają 18 lipca.

Czytaj dalej »Sphinx promuje nowości

Sfinks otwiera nowe restauracje w Zduńskiej Woli i Książu Wielkim

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, uruchamia 27 czerwca dwie nowe restauracje Sphinx – w Zduńskiej Woli i Książu Wielkim. Lokale działają na zasadzie franczyzy i są to pierwsze restauracje sieci otwierane w tych miejscowościach. W pierwszym półroczu 2012 r. pod szyldem Sphinx powstało łącznie 7 nowych restauracji.

Czytaj dalej »Sfinks otwiera nowe restauracje w Zduńskiej Woli i Książu Wielkim

Sfinks z nowym lokalem w Zgierzu

Sfinks Polska, spółka zarządzająca siecią Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło, otworzyła pierwszy lokal w Zgierzu. Nowa restauracja mieszcząca się przy ul. Dąbrowskiego 20 prowadzona jest na zasadzie franczyzy. Sphinx w Zgierzu to czwarty lokal otwierany przez spółkę w tym roku i zarazem 93 restauracja działająca w ramach tej sieci.

Czytaj dalej »Sfinks z nowym lokalem w Zgierzu

Sfinks promuje badanie jakości i program lojalnościowy

Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług pod nazwą „Smak Jakości”. Program jest zbliżony do badania „Tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem „Smaku Jakości” może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu. Opinie zbierane są przy użyciu specjalnej aplikacji internetowej, w której przy okazji przekazania ankiety klientowi przyznawane są punkty. W ramach systemu lojalnościowego powiązanego ze „Smakiem Jakości” klient może zamieniać punkty na atrakcyjne nagrody, m.in. bony upominkowe do restauracji czy SPA, konsole do gier i iPody czy lot balonem. Promocja pierwszej edycji programu prowadzona jest za pomocą targetowanego mailingu oraz działań PR.

Czytaj dalej »Sfinks promuje badanie jakości i program lojalnościowy