Sergiusz Osmański

Mistrzyni makijażu Sephora 2009, Anna Galińska, maluje gwiazdy światowego

Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, jest partnerem tegorocznego 59. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, który odbywa się w dniach 16-24 września 2011 r. w San Sebastian w Hiszpanii. Międzynarodowy zespół najlepszych makijażystów Sephora będzie odpowiadał za niepowtarzalny wizerunek gwiazd srebrnego ekranu, m.in. Antonio Banderasa i Glenn Close. Polskę reprezentuje Anna Galińska, Mistrzyni Makijażu Sephora 2009 oraz główna autorka bloga „Make up w wielkim mieście” dostępnego pod adresem http://blogmakijaz.pl/.

Czytaj więcej »Mistrzyni makijażu Sephora 2009, Anna Galińska, maluje gwiazdy światowego

Ruszyły półfinały dziewiątej polskiej edycji konkursu „Make-Up Masters”

Pasja, znajomość najnowszych trendów w makijażu oraz chęć doskonalenia swoich umiejętności, przyprawione szczyptą szaleństwa i zabawy, to podstawy konkursu Sephora „Make-Up Masters”, którego półfinały właśnie ruszyły. Spośród ponad prawie 900 pracowników Sephora, zatrudnionych w perfumeriach sieci w Polsce, zostaną wyłonieni najlepsi z nich, otrzymując tym samym tytuł Mistrza Makijażu 2011. Zmagania makijażystów można oglądać na żywo w perfumerii Sephora w Warszawie (centrum handlowe Arkadia, do 13 lipca). Marką partnerską konkursu jest w tym roku Dior.

Czytaj więcej »Ruszyły półfinały dziewiątej polskiej edycji konkursu „Make-Up Masters”

Sephora wybrała Questię

Questia Sp. z o.o. wygrała przetarg na obsługę PR sieci Sephora, lidera rynku perfumeryjnego w Polsce oraz twórcę unikalnego konceptu sprzedaży kosmetyków. Współpraca obejmuje działania zmierzające do budowania wizerunku korporacyjnego Sephora Polska. Questia odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji korporacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz wsparcie wydarzeń specjalnych organizowanych przez sieć. Za działania z zakresu public relations dla sieci Sephora odpowiedzialny jest dwuosobowy zespół pod kierownictwem Urszuli Matej-Bil. Umowa została zawarta do końca 2011 roku. W przetargu startowało pięć agencji.

Czytaj więcej »Sephora wybrała Questię