Sephora

Digital One i Sephora odkodowują trendy na sezon jesień-zima 2015/2016

Akcja prowadzona pod hasłem „Trend Cover. W tym sezonie to Ty jesteś gwiazdą” ruszyła 8 września i potrwa do 5 października. Jest to autorski projekt Digital One. Agencja stworzyła jego koncepcję, odpowiada także za przygotowanie kreacji, wdrożenie akcji i jej przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie aplikacji konkursowej i kampanii display.Czytaj więcej »Digital One i Sephora odkodowują trendy na sezon jesień-zima 2015/2016

Dalszy rozwój Sephora w Polsce – cztery nowe lokalizacje perfumerii

Sephora, największa na świecie sieć perfumerii, lider sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce z ponad 53% udziałem w tym sektorze, w 2013 roku planuje kolejne otwarcia nowych salonów. Nowe perfumerie sieci Sephora pojawią się między innymi w Galerii Katowickiej (planowane otwarcie w drugiej połowie roku), centrum handlowym Poznań Główny (planowane otwarcie jesienią tego roku) i w Centrum Wzgórze w Gdyni (planowane otwarcie w trzecim kwartale 2013 roku).

Czytaj więcej »Dalszy rozwój Sephora w Polsce – cztery nowe lokalizacje perfumerii

90. perfumeria Sephora w Polsce w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach

Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, otworzyła dzisiaj swoją 90. perfumerię w Polsce, w centrum handlowym FORUM w Gliwicach. Salon perfumeryjny o powierzchni całkowitej wynoszącej ponad 240 m2, mieszczący się na parterze centrum handlowego FORUM w Gliwicach, jest drugą lokalizacją Sephora w tym mieście.

Czytaj więcej »90. perfumeria Sephora w Polsce w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach

Moc atrakcji i promocji dla klientów nowej perfumerii Sephora, z okazji otwarcia w Centrum Handlowym Toruń Plaza w Toruniu

Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, otworzyła swój pierwszy salon w Toruniu, w centrum handlowym Toruń Plaza. W tym dniu perfumeria była czynna w godzinach 17.00-21.00. Salon perfumeryjny o powierzchni całkowitej wynoszącej 281 m2, mieszczący się na parterze centrum handlowego, jest 86. lokalizacją Sephora w Polsce. Z tej okazji dla klientów zostały przygotowane ciekawe atrakcje i liczne promocje. Wszystkie osoby, które 14 listopada, odwiedziły perfumerię Sephora, mogły skorzystać z bardzo atrakcyjnych rabatów, a do zakupów zostały dołączone liczne upominki. Odwiedzający nową perfumerię w centrum handlowym Toruń Plaza mieli także okazję do poznania nowych makijażowych trendów jesień – zima, a także do odkrycia marek dostępnych wyłącznie w perfumerii Sephora.

Czytaj więcej »Moc atrakcji i promocji dla klientów nowej perfumerii Sephora, z okazji otwarcia w Centrum Handlowym Toruń Plaza w Toruniu

Mistrzyni makijażu Sephora 2009, Anna Galińska, maluje gwiazdy światowego

Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych oraz uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy, jest partnerem tegorocznego 59. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, który odbywa się w dniach 16-24 września 2011 r. w San Sebastian w Hiszpanii. Międzynarodowy zespół najlepszych makijażystów Sephora będzie odpowiadał za niepowtarzalny wizerunek gwiazd srebrnego ekranu, m.in. Antonio Banderasa i Glenn Close. Polskę reprezentuje Anna Galińska, Mistrzyni Makijażu Sephora 2009 oraz główna autorka bloga „Make up w wielkim mieście” dostępnego pod adresem http://blogmakijaz.pl/.

Czytaj więcej »Mistrzyni makijażu Sephora 2009, Anna Galińska, maluje gwiazdy światowego