Selectours

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w lutym 2009 roku

10 procentowy wzrost średniej ceny rezerwacji w porównaniu z lutym 2008. Lekki spadek sprzedaży ofert promocyjnych typu wcześniej taniej i stała pozycja sprzedażowa ofert last minute. Popturystycznie najchętniej w dwie osoby do Egiptu, a egzotycznie na Kubę. Wciąż najchętniej w opcji All Inclusive i samolotem.Czytaj więcej »Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w lutym 2009 roku

Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w styczniu 2009 roku

Dobre wyniki sprzedaży ofert turystycznych w promocji wcześniej tajniej. 30% wzrost w dynamice sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego i niewielki wzrost średniej ceny rezerwacji w tym samym okresie. To główne wnioski biznesowe wynikające z analizy ilościowej i jakościowej wyborów i zachowań polskich turystów kupujących swoje wyjazdy w internecie w styczniu 2009 roku.
Czytaj więcej »Co, gdzie, jak, z kim i dokąd? Analiza turystycznych wyborów zakupowych internautów w styczniu 2009 roku