Przejdź do treści

Sebastian Bykowski

Wizerunek Śląska zależy od wizerunku górnictwa

Liderzy wizerunkowi branży górniczej na dobrym ‘publicity’ zyskali w ostatnim roku 36 milionów złotych. To jak się komunikują z rynkiem decyduje o postrzeganiu regionu oraz zawodu górnika – wynika z raportu ‘Wizerunek branży górniczej 2010 – 2011” przygotowanego przez Imago Public Relations i PRESS SERVICE Monitoring Mediów i zaprezentowanego 21 listopada br. na konferencji ‘Górnictwo 2011’ w Katowicach.

Czytaj dalej »Wizerunek Śląska zależy od wizerunku górnictwa

Nie taki piarowiec straszny, jak go malują

Powszechna opinia na temat zawodu piarowca nie znajduje odzwierciedlenia w mediach. Z badania agencji informacyjnej PRESS-SERVICE Monitoring Mediów przeprowadzonego na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wynika, że analizowana profesja opisywana jest w większości neutralnie (58 proc.), a w aż 36 proc. przekazu pozytywnie. Z mediów wyłania się wizerunek piarowca jako osoby kreatywnej, błyskotliwej i ambitnej.

Czytaj dalej »Nie taki piarowiec straszny, jak go malują

Badania i pomiar efektów w public relations

Na rynku wydawniczym ukazała się nowa publikacja „Badania i pomiar efektów w public relations”. Wśród autorów znajdują się naukowcy i praktycy zajmujący się badaniami i public relations: dr Dariusz Tworzydło, Zbigniew Chmielewski, Anna Miotk, Sebastian Bykowski, Artur Kotliński, Maciej Siejewicz, Małgorzata Wydrzyńska, Wojciech Szymański i Agnieszka Urban.

Czytaj dalej »Badania i pomiar efektów w public relations

Private banking w mediach

Bankowość prywatna jest w Polsce ciągle nową usługą  –  wynika z analizy doniesień medialnych, opracowanej przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Publikowane informacje mają w większości charakter ogólny, brak jest szczegółowej oferty. W prasie i Internecie odnotowano w 2009 roku blisko 3,5 tys. materiałów na temat bankowości prywatnej, z czego prawie 80% stanowiły informacje w sieci. Najaktywniejszy był portalpr.news.pl, który opublikował 177 informacji. Na drugim miejscu znalazł się bankier.pl (161), w dalszej kolejności eurobankier.pl (106). W prasie najwięcej informacji na omawiany temat zamieścił „Parkiet” – 123 materiały. Aż o połowę mniej opublikowały „Rzeczpospolita” i „Forbes”.Czytaj dalej »Private banking w mediach