Schwarzkopf

To nie magia

Schwarzkopf przedstawia dwa inspirowane stylem ulicy „magiczne” kosmetyki w formie pudru do stylizacji włosów. Już od marca dostępne będą w sprzedaży – po raz pierwszy w handlu detalicznym. Zawarta w got2b POWDER’ful formuła ultralekkich mikro-cząsteczek zapewni włosom utrwalenie, które przetrwa nawet najbardziej zwariowany dzień… czy noc.

Czytaj więcej »To nie magia

Schwarzkopf oficjalnym sponsorem głównym Konkursu Piosenki Eurowizji

Marka Schwarzkopf, mając doświadczenia sponsorskie z edycji w 2009 roku w Moskwie, jest oficjalnym głównym sponsorem Konkursu Piosenki Eurowizji w roku 2011 oraz partnerem głównym finału, który odbędzie się w maju w Düsseldorfie. Aby uczcić patronat nad tegoroczną edycją Eurowizji, marka Schwarzkopf rozpoczyna właśnie paneuroejską kampanię w mediach społecznościowych “THE LOOK OF MUSIC”. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.lookofmusic.com oraz wgrać swój osobisty „wizerunk sceniczny” (tytułowy ”look of music”). W każdym kraju uczestniczącym wizerunek, który zbierze największą liczbę głosów, wygrywa.

Czytaj więcej »Schwarzkopf oficjalnym sponsorem głównym Konkursu Piosenki Eurowizji

Ruszył konkurs Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2010

Z początkiem sierpnia ruszył konkurs Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2010. W tym roku po raz pierwszy partnerem tytularnym została marka Schwarzkopf, znana z kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Także po raz pierwszy castingi odbywaja się w Internecie, tak aby wszystkie marzące o karierze modelki dziewczęta miały równe szanse. Wystarczy wejść na stronę www.elitemodellook.com.pl i zgłosić swoją kandydaturę.

Czytaj więcej »Ruszył konkurs Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2010