SCA Hygiene Products

Produkty TENA dostępne w sieciach Intermarche i Ross-mann

Produkty marki TENA dostępne są już w sieciach supermarketów Intermarche na terenie całej Polski. SCA Hygiene Products, globalny producent artykułów higieny osobistej, właściciel m.in. marek Libresse i Zewa, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentek, ponownie rozszerzył kanał dystrybucji marki. To kolejna sieć po Rossmanie, w którym produkty marki TENA są obecne.

Czytaj więcej »Produkty TENA dostępne w sieciach Intermarche i Ross-mann

On Board PR dla marki TENA

Firma SCA Hygiene Products kolejny raz powierzyła On Board PR Ecco Network realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „CoreWellness – wewnętrzna siła”, której hasłem przewodnim w 2012 roku będzie „Rozmowa, która łączy pokolenia”. Do zadań agencji należy realizacja założeń strategii komunikacji, w tym działania media relations, współpraca z ekspertami, liderami opinii w obszarze problemu nietrzymania moczu (NTM), koordynacja wydarzeń specjalnych skierowanych do osób z problemem NTM, a także prowadzenie działań w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej »On Board PR dla marki TENA

On Board PR dla Tork – marki SCA Hygiene Products, jednego z największych na świecie producentów środków higienicznych

Firma On Board PR rozpoczęła realizację działań PR dla marki Tork z portfolio SCA Hygiene Products. Umowa dotyczy doradztwa komunikacyjnego związanego z jednym z produktów. Celem projektu jest wzmocnienie wizerunku oraz zwiększenie świadomości marki Tork. Za realizację działań odpowiedzialny jest zespół Ewy Marczyk-Chłopeckiej pracujący w dziale Healthcare firmy On Board PR.
Czytaj więcej »On Board PR dla Tork – marki SCA Hygiene Products, jednego z największych na świecie producentów środków higienicznych