SAR

Branża reklamowa po raz pierwszy na EFNI

3 października na zaproszenie SKM SAR przyjeżdża do Polski dr Amy Gershkoff, architekt pierwszej i drugiej strategii wyborczej prezydenta Baracka Obamy, osoba łącząca świat wielkiej polityki i biznesu ze światem marketingu i reklamy. W czasie Europejskiego Forum Nowych Idei w Sopocie weźmie udział w dyskusji eksperckiej „Big Data – szansa dla społeczeństwa, czy spisek gigantów?”. Po raz pierwszy w historii branża reklamowa, która na świecie jest istotną częścią gospodarki, będzie reprezentowana na tak prestiżowym, międzynarodowym wydarzeniu.Czytaj dalej »Branża reklamowa po raz pierwszy na EFNI

Najlepsze praktyki przetargowe w Grupie TP

Prezes Grupy TP, Maciej Witucki, 13 października podpisał list intencyjny promujący stosowanie europejskich standardów przetargowych w branży marketingowej. Wytyczne w tej dziedzinie zawiera dokument „Pitch Guideline” ogłoszony wspólnie przez Światową Organizację Reklamodawców WFA (której członkiem jest Orange) oraz Europejskie Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej EACA.

Czytaj dalej »Najlepsze praktyki przetargowe w Grupie TP

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Grupa TP podpisały wspólne postanowienie dotyczące standardów przetargowych

Trzynastego października Paweł Tyszkiewicz Dyrektor Generalny SAR oraz Prezes Grupy TP Maciej Witucki podpisali list intencyjny promujący stosowanie europejskich standardów przetargowych w branży marketingowej.

Czytaj dalej »Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Grupa TP podpisały wspólne postanowienie dotyczące standardów przetargowych

Walne Zgromadzenie przyjęło fundamentalne zmiany w zapisach dotyczących praktyk przetargowych

Podczas ostatniego walnego zgromadzenia Członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych w Polsce, które odbyło się 29 czerwca w siedzibie SAR, zaakceptowano jednomyślnie wniosek związany ze zmianami dotyczącymi praktyk przetargowych. Ponadto w poczet Stowarzyszenia przyjęto nowych członków, wprowadzono zmiany osobowe w składzie ciał statutowych, a także przyjęto sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia.Czytaj dalej »Walne Zgromadzenie przyjęło fundamentalne zmiany w zapisach dotyczących praktyk przetargowych

Członkowie SMB i SAR postulują zmiany w Ustawie o grach hazardowych

Zarządy Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR skierowały list do  Ministerstwa Finansów oraz do komisji sejmowej „Przyjazne Państwo” z postulatem podjęcia działań politycznych i legislacyjnych, które umożliwią  prowadzenie przez agencje reklamowe oraz inne podmioty z rynku promocji oraz reklamy działalności w zakresie przeprowadzania i obsługi loterii promocyjnych. Nowa ustawa, która weszła w życie na początku 2010 roku drastycznie, według autorów listu, utrudnia prowadzenie loterii promocyjnych i ogranicza wpływy Skarbu Państwa. Czytaj dalej »Członkowie SMB i SAR postulują zmiany w Ustawie o grach hazardowych