San Markos

Nowy Dyrektor Zarządzający w San Markos

Z początkiem września br. Karol Gajewski awansował na stanowisko Dyrektora Zarządzającego w agencji San Markos. Do tej pory Karol kierował z sukcesami zespołem Działu Obsługi Klienta, a także odpowiadał za współpracę agencji z jej kluczowymi klientami. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego w agencji San Markos pozostawało dotychczas nie obsadzone.

Czytaj dalej »Nowy Dyrektor Zarządzający w San Markos

San Markos dla marki Termisil

Termisil Huta Szkła Wołomin, lider w produkcji szkła żaroodpornego powierzył agencji San Markos realizację kampanii wizerunkowej dla swojej marki Termisil. W ramach podpisanej umowy San Markos będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii kampanii, konceptu kreatywnego oraz kreacji dla prasy i Internetu. Do zadań agencji należy również zakup mediów i produkcja sesji fotograficznych.

Czytaj dalej »San Markos dla marki Termisil

Przychodzi „Błękitny Prąd RWE” do fryzjera…

Realizowana przez San Markos dla RWE Polska zintegrowana kampania jest pierwszą kampanią produktową na polskim rynku energetycznym skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Kierowana jest do właścicieli i osób decydujących o wyborze dostawców energii elektrycznej w firmach. Towarzyszy jej wprowadzenie na rynek nowego produktu – Dopasowanego Abonamentu RWE, w którym klienci mogą samodzielnie ustalić wysokość miesięcznych opłat.

Czytaj dalej »Przychodzi „Błękitny Prąd RWE” do fryzjera…

Magdalena Czaja w jury konkursu na nową identyfikację wizualną Zachęty

Obecny rok to czas wielu zmian dla Zachęty Narodowej Galerii Sztuki. Zmiany te dotyczą także identyfikacji wizualnej. Kierownictwo Zachęty rozpisało konkurs na nową wizualizację. Wśród zaproszonych do jury osób, mających ocenić zgłoszone projekty, jest Magdalena Czaja, prezes agencji San Markos, która ma reprezentować środowisko reklamy i marketingu.

Czytaj dalej »Magdalena Czaja w jury konkursu na nową identyfikację wizualną Zachęty

On Board PR i San Markos będą pracować dla Ségécé Polska

On Board PR i San Markos zwyciężyły w przetargu na opracowanie strategii komunikacji i brandingu dla jednego z projektów Segece, wiodącego europejskiego operatora centrów handlowych. Za przygotowanie strategii komunikacji odpowiadać będą konsultanci On Board PR a za strategię brandingową zespół San Markos. Umowa o współpracy zawarta z SégécéPolska jest umową projektową. Klienta pozyskano w drodze przetargu.

Czytaj dalej »On Board PR i San Markos będą pracować dla Ségécé Polska