Sage

Sage: 3 nowe sposoby na niepłacących kontrahentów

Od stycznia 2013 w Polsce diametralnie zmienią się realia prowadzenia działalności gospodarczej. Lżej będą mieli przedsiębiorcy, którzy miesiącami czekają na zapłatę za faktury. Gorsze czasy idą dla dłużników i firm, które celowo odwlekają spłatę swoich zobowiązań. Firma Sage podpowiada, jak w świetle nowych przepisów, ograniczyć ryzyko zatorów płatniczych w swojej firmie.

Czytaj dalej »Sage: 3 nowe sposoby na niepłacących kontrahentów

Infolinia VAT – Sage wyjaśnia firmom wątpliwości dotyczące zapowiadanych zmian VAT

22 417 93 93 – pod tym numerem telefonu dostępna jest od początku sierpnia br. Infolinia VAT dla przedsiębiorców. W ten sposób firma Sage chce wyjaśniać wątpliwości związane z zapowiadanymi zmianami w ustawie o podatku od towarów i usług, a także pomóc przygotować się przedsiębiorcom w dostosowaniu ich infrastruktury informatycznej do zmieniającego się prawa.

Czytaj dalej »Infolinia VAT – Sage wyjaśnia firmom wątpliwości dotyczące zapowiadanych zmian VAT

e-Przelewy w Symfonii 2013

Nawet małe firmy wykonują co miesiąc średnio do 50 przelewów bankowych. Aby ułatwić przedsiębiorcom nie tylko samą operację, ale także zarządzanie tym obszarem finansów firmy i kontrolę nad dokumentami z nim związanymi, Sage wprowadza nową usługę e-Przelewy w aplikacjach nowej Symfonii 2013.

Czytaj dalej »e-Przelewy w Symfonii 2013

Producent systemów ERP wdraża rozwiązanie Unified Communications

Firma Sage, wiodący producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora średnich i małych przedsiębiorstw, wdrożyła system komunikacji zunifikowanej Interactive Intelligence dla usprawnienia obsługi klienta oraz obniżenia kosztów komunikacji wewnętrznej. Projekt zrealizowała firma Devoteam, posiadająca status ININ Elite Partner.

Czytaj dalej »Producent systemów ERP wdraża rozwiązanie Unified Communications

Dlaczego MSP źle korzysta z CRM? 7 głównych błędów

W Polsce już 16 proc. firm sektora MSP korzysta z rozwiązań CRM. Jak pokazują doświadczenia, przy okazji zakupów i wdrożeń CRM firmy popełniają sporo błędów, które skutkują niewłaściwym wykorzystywaniem rozwiązań lub obniżeniem efektywności sprzedaży. Spółka Sage przygotowała listę 7 najczęściej spotykanych błędów.

Czytaj dalej »Dlaczego MSP źle korzysta z CRM? 7 głównych błędów