Saatchi & Saatchi

Saatchi & Saatchi EMEA wzmacnia zespół kreacji cyfrowych, zatrudniając Marca Huijbregtsa, Roba Pottsa i Andy’ego Jexa

Marc Huijbregts dołączy do zespołu Saatchi & Saatchi w regionie EMEA jako nowy Dyrektor ds. mediów cyfrowych, który będzie współpracować z Międzynarodowym Dyrektorem ds. mediów cyfrowych, Tomem Eslingerem.
Czytaj więcej »Saatchi & Saatchi EMEA wzmacnia zespół kreacji cyfrowych, zatrudniając Marca Huijbregtsa, Roba Pottsa i Andy’ego Jexa

Świat według Carlsberga w najnowszej kampanii wizerunkowej

Trwa najnowsza kampania wizerunkowa marki Carlsberg. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne spoty reklamowe oparte na tym samym motywie, pokazującym jak mógłby wyglądać świat gdyby tworzył go Carlsberg, komunikujące w niecodzienny sposób fakt, że Carlsberg niezmiennie pozostaje prawdopodobnie najlepszym piwem na świecie.
Czytaj więcej »Świat według Carlsberga w najnowszej kampanii wizerunkowej