Archiwa tagu: Saatchi & Saatchi

Życie to nie Facebook – Saatchi & Saatchi przygotowało kampanię społeczną dla PCK

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała dla Polskiego Czerwonego Krzyża akcję edukacyjną z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS. Celem działań prowadzonych pod hasłem „Życie to nie Facebook. Nie przyjmuj zaproszenia od nieznajomych” była budowa świadomości, na temat zagrożeń związanych z wirusem HIV oraz negatywnych konsekwencji przenoszenia mechanizmów szybkiej i często płytkiej komunikacji internetowej do życia codziennego.

3 atrakcyjne produkty i 3 kampanie BNP Paribas Fortis zrealizowane przez Grupę Saatchi & Saatchi

W listopadzie br. ruszyły 3 kampanie promocyjne produktów BNP Paribas Fortis: konta oszczędnościowego, kredytu samochodowego na auta używane oraz kredytu gotówkowego. W prace nad kampaniami zaangażowane były wszystkie unity Grupy Saatchi & Saatchi: Saatchi & Saatchi Communications, Saatchi & Saatchi Think Tank, Saatchi & Saatchi Direct oraz Saatchi & Saatchi Digital.

Najnowsza kampania reklamowa piwa Carlsberg zrealizowana przez Grupę Saatchi & Saatchi

„A Ty za kim jesteś?” – pod takim hasłem w kwietniu br. rozpoczyna się kampania reklamowa marki Carlsberg, zrealizowana lokalnie przez Grupę Saatchi & Saatchi. Idea kampanii nawiązuje bezpośrednio do sytuacji kojarzących się z wydarzeniami futbolowymi. W ramach kampanii przygotowano 3 spoty telewizyjne 15”, promocję konsumencką oraz aktywności w Internecie.

Organizacja Visa rozpoczyna swoją pierwszą kampanię w ramach sponsoringu FIFA

Visa Europe rozpoczyna dziś w Polsce swoją najnowszą wizerunkową kampanię reklamową. Dynamiczny spot reklamowy przedstawia podróż, jaką kibic futbolu – dzięki karcie Visa – odbywa pomiędzy swoim pokojem, gdzie na kanapie oglądał mecze w telewizorze, a stadionem w Republice Południowej Afryki, na którym rozgrywany jest mecz z jego własnym udziałem. Wkrótce ruszy także piłkarska promocja… Czytaj dalej »