Saatchi & Saatchi Communications

„Profesjonalista w odplamianiu” – nowa kampania odplamiacza Ariel Professional firmy Procter & Gamble zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy odplamiacz Ariel Professional. Spot reklamowy produktu (30”, 15”, billboard sponsorski 8”), został przygotowany przez Saatchi & Saatchi Communications. Pozostałe działania komunikacyjne kampanii obejmą punkty sprzedaży, kampanię na billboardach, Internet oraz ulotki edukacyjne i działania PR.

Czytaj więcej »„Profesjonalista w odplamianiu” – nowa kampania odplamiacza Ariel Professional firmy Procter & Gamble zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

Nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

„Się je pije do obiadu” – 19 października rozpoczęła się kampania telewizyjna napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Ma ona zachęcić konsumentów do sięgnięcia po ten produkt  podczas pory obiadowej, ze względu na jego wyjątkowy smak oraz naturalność. Czytaj więcej »Nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

Ariel Color & Style – nowa kampania telewizyjna realizowana przez Saatchi & Saatchi Communications

„Zachowaj piękno kolorów” pod takim hasłem realizowana jest kampania telewizyjna produktu Ariel Color & Style z portfolio Procter & Gamble. Celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do wypróbowania nowego Ariela, który zadba,  by kolory pranych w nim ubrań wciąż wyglądały jak nowe.Czytaj więcej »Ariel Color & Style – nowa kampania telewizyjna realizowana przez Saatchi & Saatchi Communications