Ryszard Grobelny

W tym roku Imieniny Miasta Poznania odbędą się w Strefie Kibica

Najbliższe dni w Poznaniu będą wyjątkowe. W piątek i sobotę obchodzone będą imieniny patronów miasta – Piotra i Pawła. Z tej okazji na scenie głównej Strefy Kibica wystąpi legendarny zespół Alphaville oraz pochodząca ze stolicy Wielkopolski Hanna Banaszak. Poza tym goście Fan Zone będą mogli sprawdzić się w wielu konkurencjach sportowych w ramach Poznańskich Dni Sportu.

Czytaj więcej »W tym roku Imieniny Miasta Poznania odbędą się w Strefie Kibica

Jeszcze więcej widzów obejrzy wspólnie mecze w Poznaniu

Poznańska oficjalna Strefa Kibica budzi wielkie zainteresowanie mieszkańców, gości z całego kraju i pełna jest barwnych europejskich widzów. Od pierwszego dnia Turnieju w Strefie pojawiło się ponad 240 tysięcy gości, a w środę, w dniu meczu Polski z Rosją padł rekord – ponad 60 tysięcy. Na budzący największe emocje mecz Polski z Czechami miasto przygotowuje dodatkowe miejsce dla kibiców nad Jeziorem Maltańskim.

Czytaj więcej »Jeszcze więcej widzów obejrzy wspólnie mecze w Poznaniu

POZnań rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Poznań, jako pierwszy w Polsce tworzy platformę trwałej współpracy promocyjnej i marketingowej pomiędzy miastem a partnerami komercyjnymi. W Konsorcjum Marki Poznań znajdą się znane i prestiżowe polskie marki, stanowiące jednocześnie biznesową wizytówkę Poznania. Członkowie Konsorcjum Marki będą wspólnie z miastem prowadzić działania marketingowe, promujące każdą ze stron. Działania Konsorcjum zainicjuje ogólnopolska kampania promocyjna planowana na jesień 2011.

Czytaj więcej »POZnań rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Nowa kampania wizerunkowa Poznania w Europie

Miasto Poznań ma nowy spot promocyjny. Film nakręcony przez Xawerego Żuławskiego będzie emitowany w dużych stacjach europejskich. Dzięki najnowszym technikom Poznań został ukazany w nowoczesny i dynamiczny sposób. Nowa wizytówka bardzo dobrze oddaje charakter miasta – otwartej europejskiej metropolii, oferującej komfortowe warunki do rozwinięcia ambicji zawodowych przy bogatej ofercie spędzenia czasu wolnego.

Czytaj więcej »Nowa kampania wizerunkowa Poznania w Europie