Robert Sołkiewicz

Nakanapie.pl promuje mądre kupowanie książek

Nakanapie.pl to jedna z największych w Polsce społeczności miłośników książek, skupiona wokół aktywności związanych z ich czytaniem oraz recenzowaniem. Teraz, wykorzystując potencjał swoich użytkowników, serwis wkracza w erę tzw. „social shopping”. – Użytkownicy nakanapie.pl to zbiorowa mądrość, z której, podczas poszukiwań odpowiedniej książki, można czerpać pełnymi garściami – podkreślają przedstawiciele serwisu.

Czytaj więcej »Nakanapie.pl promuje mądre kupowanie książek

Do sklepu kolporter.pl także z iPhone’a

– Nasze biznesowe motto brzmi: „Zawsze blisko Ciebie”, dlatego wdrażamy nowoczesne technologie, ułatwiające naszym klientom dokonywanie internetowych zakupów niezależnie od miejsca, w którym się znajdują – mówi Robert Sołkiewicz, pełnomocnik zarządu ds. strategii i rozwoju e-biznesu Kolportera SA. – Dostrzegamy duży potencjał po stronie użytkowników mobilnego Internetu. Czytaj więcej »Do sklepu kolporter.pl także z iPhone’a

Kolporter.pl zawsze blisko Ciebie

Po okresie testów, trwających od 2006 r., największy prywatny dystrybutor prasy w Polsce – Kolporter SA – wchodzi na rynek internetowy pod marką kolporter.pl. Firma zdecydowała się na budowanie biznesu internetowego opartego na najnowocześniejszych technologiach, w pełni bezpiecznego, odpowiadającego potrzebom klientów. Misja sklepu internetowego kolporter.pl brzmi: „Zawsze blisko Ciebie”.
Czytaj więcej »Kolporter.pl zawsze blisko Ciebie