Robert Sababady

Telefonia internetowa zyskuje dzięki jakości

Konkurencyjna cena i brak roamingu to wciąż największe atuty telefonii VoIP wskazywane przez jej użytkowników. Zaskoczeniem są jednak opinie dotyczące jakości połączeń, która została oceniona przez 70% ankietowanych jako dobra lub bardzo dobra. Ponadto wbrew obecnym trendom aż 2/3 ankietowanych nadal najczęściej korzysta z usług operatora VoIP w domu na urządzeniach stacjonarnych – mimo dostępności na rynku wielu aplikacji mobilnych. Wyniki sondy pokazują, że użytkownicy VoIP to świadomi konsumenci, którzy wybierają usługi dokładnie dopasowane do swoich potrzeb.

Czytaj więcej »Telefonia internetowa zyskuje dzięki jakości

muff prosto i tanio

Na polski rynek telekomunikacyjny wchodzi muff – nowy operator telefoniczny, który wykorzystuje potencjał Internetu w codziennej komunikacji. Muff to prostota użytkowania i niska cena rozmów. Operator zapewnia połączenia telefoniczne zarówno za pośrednictwem smartfonu i tabletu, laptopa, komputera stacjonarnego, jak i aparatu telefonicznego. W ten sposób użytkownicy mają pełną swobodę rozmów bez abonamentu i zobowiązań terminowych, zarówno w kraju jak i za granicą. Muff eliminuje koszty roamingu, co oznacza, że stawka za połączenia do Polski jest zawsze taka sama, niezależnie od tego, z jakiego kraju dzwonimy. Wystarczy dostęp do Internetu. Dzięki temu, minuta rozmowy z Londynu na telefon stacjonarny w Orange (exTP) kosztuje tylko 4 gr.

Czytaj więcej »muff prosto i tanio

Potrzeby telekomunikacyjne małych i średnich przedsiębiorstw

Kompleksowość oferty telekomunikacyjnej, cena proporcjonalna do poziomu jakości świadczonych usług oraz dostępność serwisu odgrywają kluczową rolę z perspektywy kryteriów wyboru dostawców usług dla sektora małych i średnich firm w Polsce. Takie wnioski płyną z raportu z badań przeprowadzonych na próbie 600 firm przez PMR Research na zlecenie ASTER BIZNES.

Czytaj więcej »Potrzeby telekomunikacyjne małych i średnich przedsiębiorstw

Multikomunikacyjny pakiet 6 usług dla firm – ruszyła kampania ASTER BIZNES

Celem pierwszej kampanii ASTER BIZNES jest podkreślenie unikalnej oferty na rynku – pakietu 6 usług telekomunikacyjnych skierowanych do przedstawicieli z sektora małych i średnich firm. Główne hasło kampanii to „Multikomunikacyjny pakiet 6 usług dla Twojej firmy. Pewny partner w drodze na szczyt.” Kampania rozpoczyna się 28 lutego i potrwa do końca marca br.

Czytaj więcej »Multikomunikacyjny pakiet 6 usług dla firm – ruszyła kampania ASTER BIZNES

ASTER BIZNES oferuje usługę wideokonferencje dla firm w standardzie High Definition

ASTER BIZNES wprowadził nową usługę wideokonferencji dedykowaną przede wszystkim dla firm z kilkoma oddziałami oraz dla mobilnych pracowników sektora małych, średnich i dużych firm. Usługa bazuje na obrazie i dźwięku jakości HD. Według wyliczeń analityków, firmy powszechnie wykorzystujące rozmowy wideo mogą liczyć na oszczędności rzędu 5-6% wszystkich kosztów operacyjnych.

Czytaj więcej »ASTER BIZNES oferuje usługę wideokonferencje dla firm w standardzie High Definition