Ricoh

Ricoh pokazuje firmom jak generować przychody z procesów dokumentowych

Ricoh pokazuje firmom, że ulepszenie procesów dokumentowych, takich jak sprzedaż i marketing, komunikacja z klientem, serwis i wsparcie, rozwijanie nowych produktów, a także fakturowanie, które jest tradycyjnie postrzegane jako strategia prowadząca przede wszystkim do redukcji kosztów, może przynieść zaskakujące korzyści w zakresie przychodów – jak wynika z najnowszego raportu IDC sponsorowanego przez Ricoh, może spowodować potencjalny wzrost przychodów o około 10%.

Czytaj więcej »Ricoh pokazuje firmom jak generować przychody z procesów dokumentowych

Ricoh na cały miesiąc wyłączy wszystkie swoje neony, z wyjątkiem Eco-billboardów, zasilanych w 100% energią odnawialną

Czerwiec jest miesiącem, w którym Ricoh prowadzi intensywne działania na rzecz środowiska, pod szyldem “Ricoh Global Eco Action Month”. W tym miesiącu wszyscy pracownicy Ricoh z całego świata zaangażują się w działalność na rzecz środowiska.

Czytaj więcej »Ricoh na cały miesiąc wyłączy wszystkie swoje neony, z wyjątkiem Eco-billboardów, zasilanych w 100% energią odnawialną

Rekordowy sukces Ricoh na targach drupa 2012

Podczas targów drupa 2012 coraz więcej dostawców usług druku zwracało się do Ricoh, aby odkryć nowe sposoby na przekształcenie swojego biznesu. Peter Williams, wiceprezes, przewodniczący Production Printing Business Group, Ricoh Europe, mówi – „Zapamiętamy targi drupa 2012 jako te, podczas których naprawdę zwracano uwagę na przyszłość naszej branży – dostawcy usług druku skupiali się na wzbogacaniu portfolio usług i oferowaniu wartości dodanej dla klientów.

Czytaj więcej »Rekordowy sukces Ricoh na targach drupa 2012

Dyrektorzy zarządzający nie powinni być zakładnikami technologii

Według najnowszego badania przeprowadzonego przez The Economist Intelligence Unit, prawie jedna trzecia (31 proc.) liderów biznesowych obawia się, że to właśnie nowe technologie, a nie potrzeby biznesowe, będą wyznaczać kierunek, w którym będzie podążała firma w przyszłości i sposób, w jaki będzie zarządzana. Ponadto, ponad jedna trzecia (37 proc.) liderów biznesowych przewiduje, że ich organizacja może mieć problemy z nadążaniem za technologią i że będzie tracić swoją konkurencyjność. Bez wątpienia technologia jest jednym z głównych czynników mających wpływ na zmianę przyszłego miejsca pracy. Została ona uznana przez liderów biznesowych za jeden z trzech najważniejszych makrotrendów, który będzie miał największy wpływ na działalność firm w ciągu następnej dekady.

Czytaj więcej »Dyrektorzy zarządzający nie powinni być zakładnikami technologii