RFID

Opaski RFID do „lajkowania” w social media

Like It Box to nowa usługa pozwalającą uczestnikom eventów „lajkować” wybrane atrakcje w trakcie wydarzenia, w którym biorą udział. Z Like It Box mogą korzystać m.in. organizatorzy konferencji, imprez, właściciele klubów i dyskotek oraz sieci handlowe. Usługa jest dla firm zupełnie nowym sposobem promocji marki w serwisach społecznościowych. Like It Box został stworzony przez DynaSoft. Partnerem projektu jest agencja marketingu mobilnego Looksoft.

Czytaj więcej »Opaski RFID do „lajkowania” w social media

Technologia RFID w laserowych urządzeniach drukujących firmy Lexmark

Firma Lexmark wprowadza udoskonaloną technologię identyfikacji radiowej (RFID) wysokiej częstotliwości (UHF), która oferowana będzie w gamie laserowych urządzeń drukujących tej marki. Usprawniona technologia umożliwia klientom biznesowym łatwe i efektywne kosztowo limitowanie dostępu do ich aktywów i informacji w czasie rzeczywistym. Czytaj więcej »Technologia RFID w laserowych urządzeniach drukujących firmy Lexmark

Nowe badania przewidują znaczny wzrost ilości informacji, które będą wymagały coraz lepszych zabezpieczeń i zgodności z przepisami

Firma EMC Corporation, światowy lider w dziedzinie rozwiązań infrastruktury przetwarzania informacji, podała liczbę 3 892 179 868 480 350 000 0001. „To liczba bitów nowych danych cyfrowych, które utworzono w 2008 r.” — powiedział John Gantz, dyrektor ds. badań w firmie IDC. „Wbrew popularnemu przekonaniu, mimo pogorszenia się stanu gospodarki pod koniec 2008 r., ilość informacji cyfrowych tworzonych i przesyłanych przez Internet, sieci telefoniczne i media elektroniczne wzrosła”.

Czytaj więcej »Nowe badania przewidują znaczny wzrost ilości informacji, które będą wymagały coraz lepszych zabezpieczeń i zgodności z przepisami