Przejdź do treści

Replise

2 Replise

Replise Poland wprowadza Social Insights Landscape, nowe rozwiązanie w komunikacji, analizie i monitoringu marki w Internecie

repliseReplise Poland wprowadza nowy produkt, skierowany do branż i sektorów, w których marki i ich produkty są częstym tematem dyskusji online. Social Insights Landscape jest dokładnie sprofilowaną usługą, która dzięki pakietom uwzględniającym specyfikę analizowanego sektora i branży wychodzi naprzeciw zapotrzebowaniu rynku.

Czytaj dalej »Replise Poland wprowadza Social Insights Landscape, nowe rozwiązanie w komunikacji, analizie i monitoringu marki w Internecie

Replise – nowa firma doradcza i system do analizy i monitoringu treści w Internecie wchodzi na polski rynek

repliseFirma Replise oferująca specjalistyczne rozwiązania do analizy i monitoringu treści w Internecie oraz doradztwo w zakresie przygotowywania zaawansowanych raportów i badań opartych na informacjach generowanych z social media rozpoczyna działalność w Polsce. Dyrektorem Zarządzającym spółki został Maciej Kutak, jeden z najbardziej doświadczonych managerów branży mediowej.

Czytaj dalej »Replise – nowa firma doradcza i system do analizy i monitoringu treści w Internecie wchodzi na polski rynek