Red8

Red8 przygotowała kolejną kampanię marki OKOCIM opartą na haśle „Wszystko dla przyjemności”

Wystartowała przygotowana przez agencję Red8 kampania reklamowa piwa OKOCIM. Jest to druga w tym roku kampania tej marki oparta na haśle „Wszystko dla przyjemności”. Spot telewizyjny, podobnie jak poprzedni emitowany w marcu, jest utrzymany w klimacie filmowym.

Czytaj dalej »Red8 przygotowała kolejną kampanię marki OKOCIM opartą na haśle „Wszystko dla przyjemności”

Wszystko dla przyjemności od 1845 roku. Okocim Premium Mocne

  • by

Rusza kolejna odsłona kampanii wizerunkowej, pod hasłem „Okocim – Wszystko dla Przyjemności od 1845 r.”, tym razem dedykowana wariantowi Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska. Spot reklamowy przenosi widza do Browaru Okocim, gdzie podpatruje on unikalny proces tworzenia piwa Okocim Mocne. Widz może poznać co oznacza oddanie i pasja warzenia piwa dla okocimskich piwowarów. Ich pasję najlepiej oddaje hasło „Wszystko dla przyjemności”.

Czytaj dalej »Wszystko dla przyjemności od 1845 roku. Okocim Premium Mocne

RED8 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Ceramiki Paradyż

Agencja Red8 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego firmy Ceramika Paradyż. Agencja odpowiada za opracowanie całego procesu strategicznego dla marki Paradyż, począwszy od badań konsumenckich, przygotowania nowej koncepcji pozycjonowania, dedykowanej strategii komunikacji oraz elementów kreacji. Poza Red8 w przetargu uczestniczyły jeszcze 2 agencje, których nazwy nie zostały ujawnione.Czytaj dalej »RED8 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Ceramiki Paradyż

Red8 autorem launchowej kampanii leku przeciwbólowego Naxii

Agencja Red8 przygotowała launchową kampanię reklamową leku przeciwbólowego Naxii (US Pharmacia). Na kampanię składa się reklama TV oraz zestaw materiałów POS. Agencja Red8 pozyskała budżet w drodze przetargu, do którego zaproszonych było łącznie 5 agencji. Reżyserem telewizyjnego spotu Naxii jest Piotr Trzaskalski, który wyreżyserował wielokrotnie nagradzany film „Edi”.

Czytaj dalej »Red8 autorem launchowej kampanii leku przeciwbólowego Naxii