Archiwa tagu: Red8 Communications

Pizza Hut znowu na ekranach – rusza kampania TV HUT LUNCH

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna kolejną w tym roku telewizyjną kampanię wizerunkową. Na antenie ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, począwszy od 1 września, wyświetlana będzie nowa wersja spotu „Niezdecydowanie” promująca „15 złotych minut” – najnowszą ofertę Pizzy Hut – HUT LUNCH.

Grander KFC wraca na ekrany – z nagrodami w rozmiarze Grand

GRANDER – największa z kanapek oferowanych przez KFC, która po ubiegłorocznym debiucie w menu restauracji zdobyła szerokie grono fanów, ponownie pojawi się w telewizyjnej kampanii reklamowej o tytule BO KAŻDY JEST WIELKI! Kampanii towarzyszyć będzie nowy, atrakcyjny konkurs dla konsumentów z nagrodami – oczywiście w rozmiarze GRAND!

Nowy Bosman Niepasteryzowany – świeże piwo prosto z browaru

Marka Bosman, z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o nowy produkt: piwo Bosman Niepasteryzowany, które zostało przygotowane z myślą o szczególnie wymagających konsumentach, ceniących smak świeżego, niepasteryzowanego piwa. To wyjątkowe, naturalne piwo pojawi się na półkach sklepowych już w kwietniu b.r. i dostępne będzie przez cały sezon letni.